اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه 8 شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی:

کمبودی از بابت آرد برای نانوایی‌های آذربایجان غربی وجود ندارد

مدیر عامل منطقه هشت شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: هیچ کمبودی از بابت آرد برای نانوایی‌های آذربایجان غربی وجود ندارد.

کمبودی از بابت آرد برای نانوایی‌های آذربایجان غربی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه هوشمند جوادی پیش از ظهر امروز در کنفرانس خبری که در محل دفتر مدیریت منطقه هشت شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کمبودی از بابت آرد برای نانوایان در استان وجود ندارد و به تقاضاهای سودجویان متخلف قطعا پاسخ داده می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از رشد 30 درصدی بارش‌ها در سال جاری تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال برداشت خوبی نسبت به سال گذشته در استان وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آذربایجان غربی از آخرین استان‌هایی است که خرید گندم در آن آغاز می‌شود، از آغاز خرید گندم در اوایل تیر ماه سال جاری در مناطق شمالی استان خبر داد.

وی در ارتباط با شرایط خرید گندم امسال، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم معمولی 720 تومان بوده و به ازای درصد سن‌زدگی 10 تومان از قیمت آن در هر کیلو کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش قیمت خرید گندم اگر چه می‌تواند به ظاهر به نفع کشاورزان و جلب رضایت آنان باشد، ولی این افزایش سبب افزایش قیمت نان و تمام فرآورده‌های غذایی تابع آن و نارضایتی عموم مردم خواهد شد.

وی با علام اینکه امسال مشکلی از بابت خرید گندم در استان نخواهیم داشت، تصریح کرد: کشاورزان پس از مراجعه به مراکز خرید گندم و بعد از تایید گندم آنان توسط کارشناسان مربوطه و تکمیل فرم مخصوص، گندم‌ها تحویل داده شده و به سمت سیلوها هدایت می‌شوند و بلافاصله مبلغ مربوطه به حساب آنان در بانک سپه واریز می‌شود.

وی از آمادگی کامل سیلوها و کارخانه‌های آرد استان با ظرفیت تمام، برای ذخیره‌سازی گندم خریداری شده خبر داد.

وی به شایعات بی‌اساس کمبود آرد نانوایی‌ها در برخی مناطق استان اشاره کرد و اذعان داشت: هیچ کمبودی از بابت آرد برای نانوایان در استان وجود ندارد.

وی افزود: اگر نانوایی که پروانه کسب نیز داشته باشد ادعای کمبود آرد کند، قطعا کارشناسان مربوطه نسبت به اطمینان از صحت ادعا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورت اثبات صحت ادعا نسبت به تامین آرد مورد نیاز آنان سریعا اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق ماده 110 برنامه پنجم توسعه، نظارت بر تمام امور مربوط به آرد و گندم بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و شرکت غله فقط وظیفه تامین آرد مورد نیاز نانوایان را برعهده دارد.

انتهای پیام/61001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول