اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل گرانفروشی

واحد توزیع آرد صومعه‌سرا 24 میلیون ریال جریمه شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا گفت: یک واحد توزیع آرد در صومعه‌سرا به دلیل گرانفروشی مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال جریمه نقدی شد.

واحد توزیع آرد صومعه‌سرا 24 میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به ادامه اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در صومعه‌سرا، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی با جدیت در صومعه‌سرا در حال انجام است.

وی، هدف از اجرای بازرسی واحدهای صنفی کالا و خدمات را جلوگیری از افزایش قیمت و برخی تخلف‌های صنفی دانست و افزود: نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مشترک و با همکاری کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا به نظارت بر شبکه‌های توزیع آرد و نان در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: توزیع آرد از کارخانه تا نانوایی‌ها با حضور مأموران صنفی مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تخلف‌های صنفی به‌ویژه در حوزه توزیع آرد و نان با حساسیت‌های خاصی رصد می‌شود، متذکر شد: متخلفان در این راستا پس از شناسایی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

آهنی از کشف و شناسایی یک واحد متخلف توزیع آرد در صومعه‌سرا خبر داد و تصریح کرد: این واحد صنفی به دلیل گرانفروشی به ارزش کل کالا مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال جریمه نقدی شده است.

به گفته وی، میزان تخلف واحد عمده فروشی توزیع آرد مذکور در صومعه‌سرا به ارزش 10 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا اذعان کرد: پرونده این واحد صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی صومعه‌سرا ارجاع شده است.

وی از ادامه نظارت بر واحدهای صنفی برای ایجاد کنترل بر قیمت‌ها همچنان در صومعه‌سرا تاکید کرد.

آهنی مجموع واحدهای پخت نان در صومعه‌سرا را بالغ بر 300 واحد عنوان کرد و متذکر شد: تمام واحدهای خدماتی پیروی از اجرای قوانین صنفی را در دستور کار خود قرار دهند تا هرگز مشمول جریمه نشوند.

انتهای پیام/84003/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول