اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا خبر داد

کشف آردهای احتکار شده آستارا

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از کشف بالغ بر هشت هزار کیلو آرد احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

کشف آردهای احتکار شده آستارا

بیژن خالق‌وردی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به بازرسی از اصناف این شهرستان اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با همکاری امور صنفی بازرسی‌های مستمری را از اصناف مختلف این شهرستان انجام می‌دهند.

وی افزود: در راستای این بازرسی‌ها مقدار 220 کیسه آرد احتکار شده که در مجموع 8 هزار و 800 کیلو آرد را شامل می‌شود کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه محتکران آرد مبلغ 5 میلیون تومان جریمه شدند، اذعان کرد: سیر مراحل قانونی این پرونده در حال انجام است.

به گفته وی، 220 کیسه آرد احتکار شده در بین نانوایان شهر لوندویل آستارا با قیمت مصوب توزیع شد.

خالق‌وردی‌پور تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای نظارت بیشتر و مستمر بر واحدهای مختلف صنفی این روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه نان همچنان با همان قیمت قبلی به مردم ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا تأمین آرد نانوایان را بدون وجود هیچ مشکلی ذکر کرد و متذکر شد: در صورتی که نانوایان اقدام به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها کنند طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه کیفیت نان‌های تولید شده در آستارا در حد مطلوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازرسان این اداره و دستگاه‌های متولی با بازدیدهای مستمر کیفیت نان‌های تولید شده در نانوایان را ارزیابی می‌کنند.

خالق‌وردی‌پور با تصریح بر اینکه مشکلاتی از بابت خرید نان در نانوایی‌های لوندویل مشاهده نمی‌شود، اذعان کرد: وظیفه داریم رضایت‌مندی را از طریق خدمات نانوایی‌ها به مردم جلب کنیم که در این زمینه تمام اقدام‌های لازم انجام گرفته است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول