اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مصرف آرد در شهرستان خلخال ماهانه 800 تن است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: ماهانه در خلخال 800 تن آرد مصرف می‌شود.

مصرف آرد در شهرستان خلخال ماهانه 800 تن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان خلخال اظهار داشت: این مقدار آرد برای پخت نان و تامین نیازمندی مردم در این زمینه مصرف می‌شود و ما از نانوایان انتظار داریم با کیفیت بخشیدن به نان تولیدی خود زمینه را برای صرفه‌جویی در این زمینه فراهم کنند.

وی از آغاز نظارت‌ها و پیگیری‌های ویژه در برخورد با تخلفات نانوایان خبر داد و افزود: نانوایان در پخت نان جدیت بیشتری به کار گیرند چرا که حق مردم برخورداری از نان با کیفیت است نه نان‌هایی با کیفیت پایین و وزن کم که این امر منجر به اسراف و افزایش دور‌ریزی نان‌ها می‌شود.

فرماندار خلخال از دستگاه‌های نظارتی نیز خواست تا با تعدد بازدید‌ از نانوایی‌ها بر روند توزیع آرد، پخت نان و عرضه آن نظارت بیشتری داشته و در جهت خدمت به مردم تلاش بیشتری کنند.

محمدی بیان داشت: در شهر خلخال بیش از 107 نانوایی هم اکنون در رسته‌های مختلف بربری‌، لواش و سنگک در حال فعالیت هستند که این واحدها موظف هستند ضمن رعایت ساعات کار، بهداشت فردی و محیط بدون تعطیلی خود سرانه به پخت نان همت ورزند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل ورود مسافر به شهرستان خلخال هستیم نانوایان با جدیت و همت بیشتر و با عرضه نان با کیفیت از مسافران استقبال شایسته و مطلوب داشته باشند.

فرماندار خلخال در پایان سخنان خود از خانواده‌ها خواست تا با ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف نان و جلوگیری از هدر رفت آن بهترین استفاده لازم را از این نعمت الهی به کار گیرند.

انتهای پیام‌/62008/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول