اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

مشکل کمبود آرد برطرف می‌شود

فرماندار دهگلان با تاکید بر پخت نان باکیفیت در نانوایی‌های سطح شهر و روستای این شهرستان، از برطرف شدن مشکل کمبود آرد در این شهرستان خبر داد.

مشکل کمبود آرد برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی در جمع متصدیان خبازی‌های شهری دهگلان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد نان مهم‌ترین نیاز مردم است و دست اندرکاران تهیه و توزیع این ماده غذایی اعم از متصدیان نانوایی‌ها و تامین‌کنندگان آرد باید با هماهنگی کامل به نحوی عمل کنند که کمترین مشکلی در دسترسی مردم به نان ایجاد نشود.

وی خطاب به متصدیان نانوایی‌ها گفت: با توجه به این که خبازان قشری از جامعه هستند که  بیشترین زحمت را متقبل می‌شوند، به صورت ویژه مشکلی را که گریبان‌گیر آنها شده است، حل خواهیم کرد.

فرماندار دهگلان بر رعایت نکات بهداشتی و بکارگیری کارگران ماهر توسط نانوایی‌های شهر و روستا تاکید کرد و از مسئولان  توزیع آرد و نان خواست نانوایی‌هایی را که بازده خوبی دارند، تشویق کنند و سهمیه آرد آنان را افزایش دهند.

وی گفت: مشکل کمبود آرد تنها مختص به شهرستان دهگلان نیست بلکه مشکل کمبود آرد مشکل سراسری است و به نحوی در زمینه رفع آن تلاش می‌کنیم.

رضائی افزود: در حقیقت کار برداشت گندم در مناطق جنوبی کشور آغاز شده و این مهم در رفع مشکل کمبود آرد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دراین جلسه  صالح زندی دبیر شورای آرد و نان  شهرستان گزارشی از بازرسی و سرکشی این شورا از 47 واحد نانوایی این شهرستان در یک ماه گذشته از سال جاری ارائه کرد.

همچنین تعدادی از نانوایی‌های شهردهگلان به علت رعایت ساعات پخت، بهداشت محیط و مرغوبیت کیفیت نان تشویق شدند و برخی نیز به علت تخلفات متعدد تذکر گرفتند.

در پایان متصدیان خبازی‌های شهری، خواستار یکسان‌سازی سهمیه آرد توزیعی، بهبود کیفیت آرد، افزایش میزان پخت روزانه، تامین آرد مورد نیاز و ممنوعیت واگذاری امتیاز خبازی شدند.

انتهای پیام/79013/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول