اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین‌ خبر داد

معرفی کهن‌شهر ایران به مردم با دعوت از خبرنگاران کل کشور

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: بنا داریم با دعوت از خبرنگاران سراسر کشور، ظرفیت‌های گردشگری قزوین این کهن‌شهر ایران را به مردم در سراسر کشورمان معرفی کنیم.

معرفی کهن‌شهر ایران به مردم با دعوت از خبرنگاران کل کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به همت حوزه گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یک گروه 16 نفره از راهنمایان برج میلاد به همراه مدیر حوزه گردشگری این برج، از پنج اثر تاریخی و تفریحی شهر قزوین بازدید کردند.

مکان‌هایی همچون مجموعه تاریخی سعدالسلطنه، عمارت کلاه فرنگی، موزه مردم‌شناسی قجر و حسینیه امینی‌ها از جمله مکان‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید از بوستان ملی باراجین و تماشای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این منطقه تفریحی یک هزار و 500 هکتاری از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای این گروه از برج مخابراتی تهران بود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این بازدید با اشاره به بازدید 510 هزار نفری گردشگران از برج میلاد طی نوروز امسال اظهار داشت: تحقق سیاست‌ها و اهداف گردشگری شهر قزوین یکی از اولویت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران شهرداری محسوب می‌شود و در این راستا از ظرفیت برج میلاد می‌توان بهره برد.

صادق آریان اضافه کرد: بازدید راهنمایان ششمین برج مخابراتی دنیا از ظرفیت‌های گردشگری شهر قزوین موجب شناخت آنان از این ظرفیت‌ها می‌شود تا مبلغان خوبی برای معرفی این آثار به گردشگران مراجعه‌کننده به برج میلاد باشند.

این مسئول با اشاره به اهداف و چشم‌اندازهای توسعه گردشگری قزوین یادآور شد: در مرحله نخست قصد داریم قزوین را که به عنوان شاهراه حیاتی کشور محسوب می‌شود به استان‌های مجاوری همچون تهران، کرج و سایر استان‌ها بشناسانیم و نسبت به معرفی این کهن‌شهر به دیگر مردم ایران تلاش کنیم.

آریان یادآور شد: راهنمایان گردشگری نخستین گروه هدف محسوب می‌شوند و در مرحله بعد خبرنگاران کشوری برای بازدید از این آثار دعوت خواهند شد.

راهنمایان برج میلاد در دو گروه برای بازدید از آثار تاریخی شهر قزوین به این خطه سفر می‌کنند که حضور گروه نخست در هفتم خرداد ماه رقم خورد و گروه دوم همزمان با یازدهم این ماه به قزوین می‌آیند.

انتهای پیام/2667/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول