اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق بهره‌برداری از اماکن تاریخی کشور بیان کرد

مشکلی در حوزه مرمت آثار تاریخی و فرهنگی کشور وجود ندارد

مدیرعامل صندوق حفظ، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور گفت: مشکلی در حوزه مرمت آثار تاریخی و فرهنگی کشور وجود ندارد.

مشکلی در حوزه مرمت آثار تاریخی و فرهنگی کشور وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احسان ایروانی در افتتاح فضاهای جدید سعدالسلطنه قزوین اظهار داشت: شهرداری قزوین با مرمت و بهسازی فضاهای سعدالسلطنه خدمت بزرگی به شهروندان قزوینی کرده است که از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت شهرداری قزوین در مرمت و بهسازی آثار تاریخی و فرهنگی مطلوب بوده است، بیان کرد: این نهاد بیشترین مشارکت را با صندوق حفظ ، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در بازسازی سراهای سعدالسلطنه داشته است.

مدیرعامل صندوق حفظ، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور یادآور شد: مرمت و بهسازی فضاهای سعدالسلطنه با مشارکت شهرداری قزوین، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، استانداری قزوین و دانشگاهیان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مرمت و بهسازی‌ آثار تاریخی و فرهنگی کشور مشکلی وجود ندارد، اذعان داشت: اساتید و متخصصان ماهری در کشور وجود دارند که به خوبی این آثار با ارزش را مرمت و بازسازی می‌کنند.

مدیرعامل صندوق حفظ، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور با بیان اینکه مشارکت شهرداری قزوین در احیا و بازسازی آثار تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: امیدواریم این مشارکت در سایر شهرهای کشور صورت گیرد تا آثار تاریخی و فرهنگی بیشتری احیا شود.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول