اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتسال

علیصدر به ایستگاه یازدهم رسید

در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان در یک دیدار خارج باید به مصاف تیم میلاد نور مرکزی برود.

علیصدر به ایستگاه یازدهم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتسال علیصدر همدان نیم‌فصل دوم را با یک برد شیرین آغاز کرد و تیم قعر جدولی ازنا لرستان را با نتیجه شش بر دو به زانو در آورد.

علیصدر با این برد نهمین برد خود را در لیگ دسته دوم موفق شد جشن بگیرد تا نوار بردهای این تیم همچنان ادامه پیدا کند.

بازیکنان علیصدر در هفته‌های گذشته به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند تمام تیم‌ها را چه در همدان و چه در خارج از خانه شکست دهند.

در دومین بازی نیم فصل دوم و در قالب هفته یازدهم علیصدر در یک دیدار خارج از خانه باید برابر تیم میلاد نور مرکزی قرار بگیرد. هفته گذشته این تیم با نتیجه سنگین پنج بر سه از تیم مدعی برناخوزستان شکست خورده بود که این موضوع باعث شده تا میلاد نور برابر علیصدر با انگیزه بیشتری در زمین مسابقه حاضر شوند و در خانه خود به برد برسند.

در نیم‌فصل اول مصاف این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود علیصدر خاتمه یافت این تیم از تیم‌های بسیار فیزیکی گروه جنوب است که سبک بازی نظیر فوتبال چمنی را در همدان ارائه دادند و در نتیجه شکست این تیم کمی دشوارتر است میلاد نور هم اکنون با 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول 10 تیمی گروه جنوب قرار دارد.

علیصدر با توان بازیکنان خود قصد دارد که در نیم‌فصل دوم از هفته‌ها قبل از پایان لیگ دسته دوم قهرمانی خود را در این گروه مسجل کند و نگذارد کار این تیم به اما و اگر بکشد در این فصل تمام امکانات برای صعود علیصدر همدان از کادر فنی قدرتمند، بازیکنان، وضعیت مالی مناسب و بهترین سالن شهر همدان برای این تیم مهیا است.

همچنین بیش از 80 درصد ظرفیت علیصدر بومی هستند و همین موضوع باعث شده غیرت، جنگندگی و تعصب در این تیم حرف اول و آخر را بزند و بازیکنان با تمام وجود در زمین مسابقه برای موفقیت تیم شهر خود بجنگند.

در این گروه سه تیم علیصدر همدان، برناخوزستان و آذرخش بندرعباس از تیم‌های مدعی گروه جنوب هستند که در این میان فعلاً علیصدر یک سر و گردن از دو تیم دیگر بالاتر است و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به برنا و آذرخش در صدر جدول جا خوش کرده است.

در این هفته تیم آذرخش کار ساده‌ای را پیش رو دارد و باید در ازنا لرستان به مصاف تیم صفر امتیاز و قعر جدولی اشترانکوه برود و برناخوزستان نیز باید به لردگان رفته و به مصاف شاهین این شهر برود در واقع در هفته یازدهم تمام مدعیان در بازی‌های خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند که باید منتظر ماند و دید کدام تیم موفق عمل می‌کند.

برنامه هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب:

پنجشنبه نهم خرداد ساعت 16

مقاومت چهارمحال و بختیاری - مس رفسنجان در سالن سپاه شهرکرد

شاهین لردگان - برناخوزستان در سالن تختی لردگان

کیان سپهر اصفهان - شاهین کرمانشاه در سالن قدس اصفهان

جمعه 10 خرداد ساعت 16

اشترانکوه ازنا - آذرخش بندرعباس در سالن کارگران ازنا

میلاد نور مرکزی - علیصدر همدان در سالن آلومینیوم اراک

==================

گزارش از محمدرضا بهرامی‌صفت

==================

انتهای پیام/89018/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول