اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل علیصدر همدان:

اشترانکوه ازنا را دست کم نخواهیم گرفت

مدیرعامل علیصدر همدان گفت: در هفته دهم لیگ دسته دوم، فوتسال علیصدر همدان در یک بازی خانگی از تیم قعر جدولی اشترانکوه ازنا لرستان پذیرایی می‌کند که با تمام قدرت به مصاف این تیم می‌رویم.

اشترانکوه ازنا را دست کم نخواهیم گرفت

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به بازی هفته گذشته علیصدر اظهار داشت: اصفهان یکی از استان‌های صاحب‌سبک و خوشنام در فوتسال ایران است که در بازی هفته گذشته بسیار ما را اذیت کردند.

وی افزود: هر چند ما این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم اما تیم اصفهان از بازی آذرخش بندرعباس که سه بر صفر شکست خوردیم نیز بیشتر ما را اذیت کرد.

مدیرعامل علیصدر همدان درباره عملکرد علیصدر در نیم‌فصل اول بیان کرد: ما به هدف خود یعنی قهرمانی رسیدیم کسب هشت برد از 9 بازی نمی‌تواند عملکرد بدی باشد و این حاصل تلاش تمام بازیکنان، کادر فنی و هواداران همدان بود.

وی خاطرنشان کرد: غرور نباید مانع از این شود که در نیم‌فصل دوم این حرکت را ادامه ندهیم باید بدانیم به قهرمان نیم‌فصل اول هیچ جامی نمی‌دهند و ما نباید در باد نتایج نیم فصل اول بخوابیم و این موضوع باعث شود که نیم‌فصل دوم را از دست بدهیم.

رضاییان با اشاره به جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم بیان داشت: فدراسیون در اقدامی مثبت اجازه جذب بازیکن از لیگ‌های بالاتر را داده که این تصمیم باعث شد تا علیصدر به فکر جذب بازیکن از لیگ برتر باشد و فعلاً در حال ارزیابی هستیم تا بازیکن مورد نظر خود را پیدا کنیم.

وی با اشاره به بازی این هفته اظهار کرد: نیم‌فصل دوم را در حالی آغاز می‌کنیم که بدون انجام ریکاوری و استراحت باید دوباره به میدان برویم البته این شرایطی است که برای همه تیم‌ها وجود دارد در این هفته باید به مصاف تیمی برویم که صفرامتیازی و در قعر جدول قرار دارد.

رضاییان با بیان اینکه آنالیز خوبی از اشترانکوه داشته‌اند تنها ترس خود و کادر فنی را این دانست که بازیکنان دچار غرور شوند و یا این تیم را دست کم بگیرند.

وی ادامه داد: باید طوری در زمین بازی کنیم که گویی با یک تیم قدرتمند و صدر جدولی بازی می‌کنیم اگر نتوانیم در نیمه اول گلی را به این تیم بزنیم بازی گره خورده و بازیکنانمان دچار استرس خواهند شد.

انتهای پیام/‌89018/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول