اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عملکرد علیصدر در نیم‌فصل اول، قدم بر روی نوار موفقیت

با اتمام نیم‌فصل اول لیگ دسته دوم فوتسال علیصدر همدان در گروه جنوب نتایج درخشانی گرفت و بر روی نوار موفقیت حرکت مستمری را داشت.

عملکرد علیصدر در نیم‌فصل اول، قدم بر روی نوار موفقیت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتسال علیصدر همدان در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال با مدیرعاملی عبدالرضا رضاییان و سرمربیگری سیدابوالقاسم حسینی بر اساس قرعه‌کشی در گروه جنوب قرار گرفت.

این تیم در گروه جنوب با تیم‌های برناخوزستان، آذرخش بندرعباس، مس رفسنجان، شاهین کرمانشاه، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان، اشترانکوه ازنا، کیان اصفهان و مقاومت اشترانکوه هم گروه شد.

در فصل جاری علیصدری‌ها بابرنامه‌تر از گذشته قدم به میدان رقابت‌ها گذاشتند و از هفته‌ها قبل از آغاز لیگ با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی آماده درخشش در لیگ دسته دوم فوتسال شدند.

جدایی حسینی با چهار برد از چهار بازی

با آغاز فصل علیصدر در نخستین بازی در یک بازی بیرون خانه به لرستان سفر کرد و در یک بازی سنگین و دشوار با نتیجه سه بر دو اشترانکوه ازنا را شکست داد تا با برد لیگ را آغاز کند.

در هفته دوم علیصدر در خانه میزبان تیم میلاد نور مرکزی بود در این دیدار خانگی بازی علیصدری‌ها زیاد چنگی به دل نزد و تنها موفق شدند با بردی ناپلئونی از سد تیم اراکی گذر کنند تا نوار بردهای این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

در هفته سوم و چهارم نیز علیصدر موفق شد با نتایج مشابه دو بر یک از سد تیم‌های شاهین لردگان و برناخوزستان عبور کند.

در اوج موفقیت علیصدر همدان خبر جدا شدن سیدابوالقاسم حسینی شوک بزرگی به جامعه فوتسالی همدان وارد کرد و این سئوال به وجود آمد که دلیل جدایی سرمربی موفق علیصدر که از چهار بازی 12 امتیاز کسب کرده چیست!؟

طی مصاحبه‌ای که حسینی در این زمینه با خبرگزاری فارس همدان داشت دلایل خود را مسائل شخصی اعلام کرد.

بعد از این استعفا علیصدر با مرتضی عظیمی کمک‌مربی حسینی به کار خود ادامه داد.

باخت برابر بندرعباس و اضافه شدن خسروی به کادر فنی

بعد استعفای حسینی به نظر می‌رسید که بین فرصتی که علیصدر به شرایط نبود حسینی عادت کند مشکلی به وجود بیاید و این نظریه درست از آب در آمد برد هفته پنجم مقابل مقاومت چهارمحال و بختیاری را هم باید به حساب سرمربی قبلی گذاشت چون هنوز هم تفکرات تاکتیکی حسینی بر این تیم حکمفرما بود.

اما تبعات جدایی حسینی از سمت سرمربیگری علیصدر در هفته ششم با باخت سنگین این تیم در بندرعباس رقم خورد که باعث شد شوک بزرگی به این تیم وارد شود و مدیرعامل این تیم به علت خلأ حسینی، مربی بادانش لیگ برتر علیرضا خسروی را به عنوان مشاور فنی به کادر فنی علیصدر اضافه کرد تا خیال معدود هواداران این تیم از بابت حس نشدن خلأ حسینی راحت شود.

اضافه شدن خسروی وزنه خاصی به بدنه باشگاه علیصدر وارد کرد تا دانش این مربی با سابقه به کمک علیصدر همدان بیاید.

بازگشت علیصدر به روزهای اوج

تیم فوتسال علیصدر همدان خیلی زود دوباره به روزهای اوج خود بازگشت در هفته هفتم علیصدر در یک بازی سنگین خانگی میزبان حریف کرمانشاهی خود بود بازی که بوی دربی غرب کشور بین همدان و کرمانشاه را دوباره به مشام‌ها رساند.

در این بازی کرمانشاهی‌ها تا دقایق پایانی موفق شدند علیصدر را اذیت کنند اما تجربه بالای کادر فنی و بازیکنان علیصدر در دقایق پایانی باعث شد تا این تیم با چهار گل شاهین را در هم بکوبد و دوباره روزهای خوب علیصدر فرا رسد.

علیصدر در هفته هشتم باید در یک دیدار بیرون خانه به رفسنجان سفر می‌کرد این بازی به علت اینکه بعد از باخت بیرون خانه برابر بندرعباس نخستین بازی بیرون خانه علیصدر بود کمی دچار حساسیت شده  تا علیصدر بار دیگر در بازی‌های بیرون خانه خود را محک بزند و خوشبختانه بازیکنان این تیم موفق شدند تا از این بازی نیز دست پر بیرون بیایند و با نتیجه سه بر دو مس رفسنجان را در هم بکوبند.

در هفته پایانی جنجالی‌ترین بازی لیگ دسته دوم فوتسال در همدان رقم خورد مصاف کیان سپهر اصفهان با علیصدر از کارت قرمز برای بازیکنان دو تیم گرفته تا اخراج کادر فنی و درگیری همه چیز را داشت.

علیصدر در حالی که در نیمه دوم و دقایق پایانی با نتیجه سه بر یک در خانه از کیان شکست خورده بود اما در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شد بازی باخته را با نتیجه چهار بر سه با پیروزی پشت سر بگذارد تا همچنان در همدان شکست این تیم دست نیافتنی باشد.

علیصدر قهرمان نیم‌فصل اول

با پایان یافتن نیم‌فصل اول لیگ دسته دوم فوتسال علیصدر با شکست تیم‌های اشترانکوه ازنا، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان، برناخوزستان، مقاومت چهارمحال و بختیاری، شاهین کرمانشاه، مس رفسنجان و کیان‌سپهر اصفهان با کسب هشت پیروزی و تنها یک شکست برابر آذرخش بندرعباس با 24 امتیاز قهرمان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب شد.

علیصدر با تیم دوم جدول برناخوزستان هشت امتیاز فاصله دارد و با خیال آسوده در صدر جدول جا خوش کرده است.

علیصدر در نیم‌فصل دوم از 9 بازی باید پنج بازی را در همدان برگزار کند و در هفته پنجم و ششم دو بازی را متوالی در همدان برگزار می‌کند که این موضوع می‌تواند کار علیصدر را برای صعود راحت‌تر کند.

تیم مدعی که هواداری ندارد

در این فصل تمام امکانات برای صعود علیصدر همدان از کادر فنی قدرتمند، بازیکنان، وضعیت مالی مناسب و بهترین سالن شهر همدان برای این تیم مهیا است، اما در این میان تیم قدرتمند علیصدر که بیش از 80 درصد این تیم از کادر فنی و بازیکنان و مدیران این تیم بومی هستند از نبود تماشاگر رنج می‎برد.

دلیل این موضوع چیست؟ تیمی که از بازیکنان همدانی سود می‌برد و بچه‌های این شهر در آن توپ می‌زنند و بازی‌های این تیم رایگان برگزار می‌شود اما چرا استقبالی از بازی‌های خانگی این تیم به عمل نمی‌آید؟

امیدواریم در نیم‌فصل دوم با تبلیغات گسترده‌ای که باشگاه علیصدر همدان و صدا و سیما و رسانه‌ها انجام می‌دهند همدانی‌ها از این تیم حمایت بیشتری را داشته باشند.

نیم‌فصل دوم بدون ترمز از امروز آغاز می‌شود

با وجود اینکه باز‌ی‌ها در هفته گذشته به پایان رسید اما طبق برنامه‌ای که فدراسیون فوتبال اعلام کرده بازی‌های نیم‌فصل دوم بدون تعطیلی از این هفته آغاز می‌شود و تیم‌ها بدون استراحت باید به مصاف حریفان بروند.

در هفته دهم علیصدر باید در همدان از تیم قعر جدولی اشترانکوه ازنا لرستان پذیرایی کند.

علیصدر در نیم‌فصل اول این تیم را با نتیجه سه بر دو در خانه‌اش شکست داده بود اشترانکوه در نیم‌فصل اول هیچ امتیازی را کسب نکرد و از 9 بازی 9 شکست را برای خود به ثبت رساند و قطعاً در نیم‌فصل دوم چیزی برای از دست دادن ندارد و تنها برای کسب آبرو از دست رفته به میدان خواهد آمد.

این بازی برای علیصدری‌ها می‌تواند یک فرصت ایده‌آل باشد تا با به راه انداختن کارناوال گل از یک سو تفاضل گل خود را با رقبا افزایش دهند و از سوی دیگر فاصله خود را با سایر مدعیان بیشتر کند.

اما قطعاً این بازی برای علیصدر آسان نخواهد بود و زدن گل اول برابر اینگونه تیم‌ها بسیار سخت خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که مصاف دو تیم صدر و قعر جدولی چگونه خواهد بود.

----------------------------

محمدرضا بهرامی صفت

----------------------------

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول