اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال

علیصدر همدان با 6 گل اشترانکوه را در هم کوبید

در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد با نتیجه شش بر دو تیم اشترانکوه ازنا را در هم بکوبد.

علیصدر همدان با 6 گل اشترانکوه را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتسال علیصدر همدان با پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب از 9 بازی انجام داده هشت برد و 24 امتیاز را کسب کرد و با اقتدار به عنوان تیم اول گروه جنوب خود را معرفی کرد.

نیم فصل دوم بدون تعطیلات از راه رسید و در هفته دهم علیصدر میزبان تیم قعر جدولی اشترانکوه ازنا لرستان بود، علیصدر در هفته اول این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست داده بود.

اشترانکوه در نیم‌فصل اول در حسرت حتی یک امتیاز ماند اما شنیده می‌شد این تیم در نیم‌فصل دوم چند بازیکن خوب را جذب کرده و این باعث شد تا علیصدری‌ها محکم‌تر برابر این تیم قرار بگیرند.

تیم اشترانکوه به علت پیدا نکردن سالن 6 هزار نفری انقلاب بسیار دیر وارد سالن شد و همین موضوع فرصت گرم کردن مناسب را از این تیم گرفت.

با آغاز بازی علیصدر همدان خیلی زود توسط کاپیتان خود وحید شانه‌ای در دقیقه اول و هفت مسابقه دروازه تیم اشترانکوه را باز کرد.

تیم اشترانکوه که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به حملات زد اما ضعف فنی و تاکتیکی این تیم نسبت به علیصدر مشخص بود اما تلاش اشترانکوه در نیمه اول باعث شد بازی دو بر یک به پایان برسد.

علیصدر همدان کمی تیم اشترانکوه را دست کم گرفته بود و بازی محکم خود را در برابر این تیم در نیمه اول ارائه نداد.

با آغاز نیمه دوم علیصدر بازی را بهتر شروع کرد و در صحنه‌ای وحید شانه‌ای می‌توانست از روی نقطه پنالتی هتریک کند که این توپ را دروازه‌بان اشترانکوه مهار کرد اما در دقیقه 30 باز هم یک پنالتی دیگر به سود علیصدر اعلام شد که نادر عظیمی این توپ را محکم به طاق دروازه کوبید تا بازی سه بر یک به سود علیصدر دنبال شود.

اما روند پنالتی گرفتن باز هم ادامه پیدا کرد و این بار با خطای معین کدخدا دروازه‌بان علیصدر بر روی بازیکن اشترانکوه، که این بازیکن به زیبایی توپ را از نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد تا بازی سه بر دو دنبال شود، باز هم بعد از نزدیک شدن فاصله گل‌ها حساسیت بازی بیشتر شد.

اما گل‌های دقایق 34، 35 و 38 امید بهرامی، حمید نجاتی و احسان پناه‌پور آب سردی بر پیکر بی‌جان تیم اشترانکوه بود تا این تیم با شش گل خورده تمام آرزوهای خود را بر باد رفته ببیند.

در نهایت بازی با همان نتیجه شش بر دو به سود علیصدر همدان خاتمه یافت و علیصدر در پایان هفته دهم در دور برگشت مسابقات با 27 امتیاز همچنان با اقتدار در صدر جدول گروه جنوب باقی بماند.

نتایج هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب

شاهین لردگان 2  - مقاومت چهارمحال و بختیاری 4

شاهین کرمانشاه 2 - مس رفسنجان 3

برناخوزستان 5 - میلاد نور مرکزی 3

آذرخش بندرعباس 6 - کیان سپهر اصفهان 5

علیصدر همدان 6 - اشترانکوه ازنا 2

جدول لیگ دسته دوم فوتسال کشور (گروه جنوب)

1-علیصدر همدان 27 امتیاز

2-برناخوزستان 19 امتیاز

3-آذرخش بندرعباس 19 امتیاز

4-مس رفسنجان 16 امتیاز

5-شاهین کرمانشاه 13 امتیاز

6-شاهین لردگان 13 امتیاز

7-کیان سپهر اصفهان  12 امتیاز

8-میلاد نور مرکزی 12 امتیاز

9-مقاومت شهرکرد 8 امتیاز

10- اشترانکوه ازنا 0 امتیاز

انتهای پیام/ 89018/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول