اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتسال علیصدر همدان:

کار کیان سپهر اصفهان را همان نیمه اول یکسره می‌کنیم

بازیکن تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به بازی این تیم مقابل کیان سپهر اصفهان در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) گفت: کار تیم حریف را در همان نیمه نخست یکسره می‌کنیم.

کار کیان سپهر اصفهان را همان نیمه اول یکسره می‌کنیم

حمید نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به بازی هفته گذشته علیصدر برابر مس رفسنجان اظهار داشت: این بازی یکی از سنگین‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های علیصدر همدان در نیم اول بود و تیم فوتسال مس با انگیزه و قدرت بالایی برابر ما قرار گرفت.

وی افزود: مس در نیم‌فصل دوم یکی از جدی‌ترین رقبای ما بر سر راه قهرمانی خواهد بود و با داشتن چهار بازیکن خوب لیگ برتری و دسته اول، یقه بسیاری از تیم‌ها را خواهد گرفت.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به درخشش خود در این بازی بیان کرد: نسبت به ابتدای فصل از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده‌تر شده‌ام و قطعاً این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش تمام بازیکنان در بازی برابر مس رفسنجان موفق به هت‌تریک این تیم شدم که این سه گل حاصل تلاش همه بازیکنان بود و با توجه به اینکه کسب برد در این بازی برای ما حکم قهرمانی نیم‌فصل را داشت، همه بازیکنان با غیرت و تلاش بازی خوبی را ارائه دادند.

نجاتی با اشاره به قهرمانی نیم‌فصل اول تیم فوتسال علیصدر همدان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: از اول فصل به دنبال این بودیم که بدون باخت قهرمان نیم‌فصل اول شویم، اما متأسفانه اینطور نشد.

وی با اشاره به بازی این هفته علیصدر بیان داشت: این هفته لیگ دسته دوم در پایان نیم فصل اول به پایان می‌رسد که امیدوارم با برد برابر تیم کیان سپهر اصفهان با خاطره خوش نیم فصل اول را به پایان برسانیم و با روحیه بالا برای نیم فصل دوم آماده شویم.

نجاتی ادامه داد: سبک بازی کیان شباهت بسیاری با بازی شاهین کرمانشاه دارد و این تیم نیز بازی فیزیکی و محکمی را ارائه می‌دهد و باید تلاش کنیم در نیمه اول کار کیان را یک سره کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) باید روز جمعه در یک مصاف خانگی در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از کیان سپهر اصفهان پذیرایی کند.

تیم فوتسال علیصدر همدان هم‌اکنون با 21 امتیاز در صدر جدول گروه جنوب قرار دارد و مقام قهرمانی در نیم‌فصل اول رسیده است.

انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول