اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی نیم‌فصل اول

علیصدر همدان میزبان کیان سپهر اصفهان می‌شود

در هفته نهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان میزبان کیان سپهر اصفهان است.

علیصدر همدان میزبان کیان سپهر اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان تیم فوتسال علیصدر همدان که دومین فصل حضور خود در لیگ دسته دوم را تجربه می‌کند این بار برخلاف فصل گذشته از هر بازی تنها سه امتیاز کامل آن را می‌خواهد و بازیکنان این تیم به بلوغی رسیده‌اند که فقط برای برد می‌جنگند.

در فصل گذشته علیصدر نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته دوم را تجربه می‌کرد ولی عدم تجربه این تیم مانع از صعود آنها به لیگ دسته اول شد و بار دیگر بر همگان ثابت شد که تجربه کالایی گران‌قیمت است که تنها باید آن را در مسیر زندگی کسب کرد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در فصل گذشته بهای سنگینی برای کسب تجربه داد و در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول نتوانست به این مهم دست پیدا کند اما به چیزی ارزشمندتر از صعود دست پیدا کرد یعنی این تجربه باعث شد تا مدیرعامل این تیم با جذب بازیکنان ارزشمند و کادر فنی‌ با دانش بالا و حذف بازیکنان ضعیف فصل گذشته راه صعود این تیم را هموار کرد تا همدانی‌ها در این هفته از لیگ دسته دوم فوتسال از قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول دم بزنند و با خیال آسوده به مصاف رقبای خود بروند.

تا به این لحظه که هشت هفته از لیگ دسته دوم فوتسال را تجربه می‌کنیم تیم فوتسال علیصدر در سه بازی خانگی میلاد نور مرکزی، برناخوزستان و شاهین کرمانشاه را شکست داده است.

همچنین در چهار بازی بیرون خانه اشترانکوه ازنا لرستان، شاهین لردگان، مقاومت چهار محال و بختیاری و مس رفسنجان را در هم کوبیده و تنها در یک بازی بیرون از خانه برابر آذرخش بندرعباس تن به شکست داده است.

در هفته گذشته علیصدر همدان در یک دیدار خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان رفته بود این بازی برای هر دوم تیم از حساسیت‌هایی بالایی برخوردار بود علیصدر برای کسب عنوان قهرمانی و مس برای نزدیک کردن خود به مدعیان به امتیاز کامل این بازی نیاز داشتند.

مس رفسنجان در هفته قبل این بازی دست به کار بزرگی زده بود و تیم مدعی برنا را در خوزستان متوقف کرده و همین امر باعث ایجاد انگیزه و روحیه بالا در این تیم شده بود علیصدر نیز با برد در دربی غرب کشور برابر شاهین دست به کار بزرگی زده بود و این موضوع موجب شده بود تا دو تیم با انگیزه و قدرتمند گروه جنوب یعنی مس رفسنجان و علیصدر همدان در هفته هشتم برابر یکدیگر قرار بگیرند.

علیصدری‌ها که نشان داده‌اند هیچ ترسی از بازی‌های بیرون خانه ندارند و تنها برای کسب برد قدم به خارج از همدان می‌گذارند و چهار برد از هفت برد خود را در بیرون از خانه کسب کرده‌اند در این بازی نیز تنها برای کسب امتیاز کامل به میدان سخت رفسنجان سفر کردند.

اما در نهایت تیم فوتسال علیصدر با هتریک حمید نجاتی فوتبالیست آینده‌دار همدانی موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم مس رفسنجان را شکست دهد و به فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم جشن قهرمانی نیم فصل اول خود را در رفسنجان بگیرد و از معادن مس این شهر طلا استخراج کند.

در هفته نهم و پایانی لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان باید به مصاف تیم کیان سپهر اصفهان برود اصفهان در حال حاضر یکی از قطب‌های فوتسالی کشورمان است و با داشتن تیم‌های مدعی در لیگ‌های مختلف این موضوع ثابت شده که اصفهانی‌ها در سال‌های مختلف قهرمان لیگ برتر ایران بوده‌اند.

به همین دلیل است که فوتسال را در پایه و با سبک خاصی کار می‌کنند در این فصل هم یکی دیگر از تیم‌های فوتسال اصفهان در لیگ دسته دوم در گروه علیصدر همدان قرار گرفته است یعنی کیان سپهر اصفهان، از حق نگذشته تا به این هفته نیز نتایج بدی را کسب نکرده‌اند.

کیان هفته گذشته با نتیجه سنگین سه بر صفر برنا خوزستان را در هم کوبیده بود و این باعث ایجاد انگیزه و روحیه بالا در این تیم شده است تا اصفهانی‌ها برای کسب برد و یا کسب حداقل امتیاز یعنی تساوی به همدان سفر کنند تا دست خالی هگمتانه را ترک نکنند.

اما علیصدر نشان داده که در بازی‌های خانگی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و همین موضوع حساسیت‌های این بازی را دوچندان کرده است.

در این هفته مقاومت شهرکرد ـ شاهین کرمانشاه، برناخوزستان ـ اشترانکوه ازنا، شاهین لردگان ـ میلاد نور مرکزی، آذرخش بندرعباس و مس رفسنجان در گروه جنوب با هم دیدار می‌کنند.

برناخوزستان در این هفته به طور رسمی با محمدرضا حیدریان کاپیتان و بازیکن با اخلاق و خوش تکنیک فوتسال ایران و آسیا قرارداد امضا کرد تا سرمربی‌گری این تیم به طور رسمی به حیدریان سپرده شود همچنین سه بازیکن دیگر قرارداد خود را با این تیم امضا کردند تا برنا خط و نشان‌هایی برای حریفان خود بکشد.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته نهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتسال در یک دیدار خانگی از کیان سپهر اصفهان پذیرایی می‌کند این بازی جمعه 27 اردیبهشت ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

تیم فوتسال علیصدر همدان هم اکنون با 21 امتیاز قهرمانی خود در نیم فصل اول را مسجل کرده است.

----------------------------

محمدرضا بهرامی صفت

----------------------------

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول