اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان:

با آمادگی کامل به مصاف اشترانکوه می‌رویم

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب با آمادگی کامل به مصاف اشترانکوه ازنا لرستان می‌رویم.

با آمادگی کامل به مصاف اشترانکوه می‌رویم

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره نیم‌فصل دوم لیگ دسته دوم فوتسال اظهار داشت: شرایط نیم‌فصل دوم با نیم فصل اول بسیار متفاوت است و تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده و با جذب بازیکنی که انجام داده تیم خود را تقویت خواهند کرد.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم نتیجه‌گیری بسیار سخت‌تر است و به راحتی نمی‌توان از تیمی نتیجه گرفت و تیم‌های مدعی قطعاً محکم‌تر بازی خواهند کرد چون دیگر فرصتی برای جبران وجود نخواهد داشت.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان درباره مربی علیصدر همدان بیان کرد: مرتضی عظیمی از مربی‌های بومی و جوان همدانی است که نکته بارز این مربی اشتیاق و علاقه آن بوده و تنها عظیمی بسیار کم‌تجربه است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به ایشان برای کسب تجربه کمک کنیم تا همدان همانطور که در امر بازیکن‌سازی در حال پیشرفت است در مربیگری نیز پیشرفت کند تا نیاز به جذب مربی از خارج استان نباشد و نیاز خود را تأمین کند.

خسروی با اشاره به نبود فاصله زمانی بین نیم‌فصل اول و دوم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: این موضوع بسیار بد است و تمام برنامه‌ریزی کاری تیم ما را به هم ریخت، ما می‌خواستیم در تعطیلات نیم‌فصل تغییراتی را در کادر فنی انجام دهیم ولی این موضوع جلوی کار ما را گرفت.

وی تأکید کرد: هرچند چون تیم علیصدر چون در شرایط خوبی قرار دارد و بر روی نوار برد چیزی را از دست نمی‌دهد و ما زیاد از این موضوع ناراحت نیستیم، این شرایطی است که نه تنها برای علیصدر بلکه برای همه تیم‌ها به وجود آمده است.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان درباره جذب بازیکن جدید در تیم علیصدر همدان اظهار کرد: بازیکنان بسیار خوبی در این تیم توپ می‌زنند اما ما یک نیمه از لیگ دسته دوم را پشت سر گذاشتیم و نیمه دوم باقی مانده است.

وی گفت: همه تیم‌ها در حال جذب بازیکن و تقویت خود هستند و ما قطعاً نباید از این قافله عقب بمانیم و باید یک بازیکن خوب در سطح لیگ برتر به این تیم اضافه کنیم تا در طول فصل دچار مشکل نشویم.

خسروی با اشاره به بازی‌های خانگی علیصدر در نیم‌فصل دوم بیان داشت: درست است تعداد بازی‌های خانگی ما بیشتر است اما وقتی ما در همدان حمایت نمی‌شویم چه فرقی می‌کند که در کجا بازی کنیم تنها فرقش این است که ما به بازی در این سالن عادت داریم ولی اگر مردم همدان بیایند و ما را حمایت کنند قطعاً این موضوع به سود ما خواهد بود.

وی درباره بازی این هفته علیصدر گفت: هر بازی سختی و شرایط خاص خود را دارد اگر اشترانکوه صفر امتیاز دارد و این دلیلی بر ضعیف بودن این تیم نیست با آنالیزی که از بازی‌های اشترانکوه داشته‌ایم این تیم بسیاری از تیم‌ها را اذیت کرده است.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان ادامه داد: تا زمانی که این تیم گل نخورد تیم ما دچار مشکل خواهد شد اگر نتوانیم در 10 دقیقه اول گلی را به ثمر برسانیم استرس اجازه بازی را به ما نخواهد داد برای ما تنها کسب سه امتیاز مهم است و برای ما فرقی نمی‌کند با چند گل این تیم را شکست دهیم.

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول