اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در حسینیه ثارالله کرمان سخنرانی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در محل حسینیه ثارالله کرمان سخنرانی می‌کند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در حسینیه ثارالله کرمان سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی در ششمین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد اظهار داشت: انقلاب ایران امروز به برکت نام و کلام امام خمینی (ره) به یک الگوی اسلامی و مردمی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

وی افزود: اگر امروز ایران به عنوان یک کشور پیشتاز در مبارزه با طاغوت و استکبار شناخته می‌شود و الگویی نجات‌بخش برای کشورهای مظلوم و در بند است مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار شهدا و امام شهداء حضرت امام خمینی(ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در محل حسینیه ثارالله کرمان سخنرانی می‌کند.

صدفی گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را نشانه قدردانی ملت و مسئولان از رهبر کبیر انقلاب و بیعت مجدد با ولایت فقیه دانست و بیان داشت: ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد تلاش می‌کند تا در این دو مراسم افکار و اندیشه‌های امام راحل را به مردم و به‌ویژه نسل جوان معرفی کند.

وی تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، تحکیم جایگاه ولایت فقیه، مشارکت و حضور مردم در برنامه‌های 14 و 15 خرداد را از جمله رویکردهای ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان قیام 15 خرداد را نقطه‌عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران دانست و اظهار داشت: رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و یاری روحانیان انقلابی در تداوم آن طی یک دوره 15 ساله نقش اساسی داشته است و در تمام آن سال‌ها روز 15 خرداد هیچ‌گاه در سکوت و خاموشی سپری نشده، زیرا 15 خرداد برای ملت قهرمان و شهید پرور ایران از اهمیت و اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و هست.

انتهای پیام/80019/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول