اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرجهادکشاورزی شهرستان هریس:

نبود سیلو از عمده مشکلات کشاورزان در هریس است

مدیرجهادکشاورزی شهرستان هریس از نبود سیلو در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: نبود سیلو از عمده مشکلات کشاورزان این منطقه بشمار می‌آید.

نبود سیلو از عمده مشکلات کشاورزان در هریس است

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، محمد اسدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تولید سالانه بیش از 3 هزار تن محصولات کشاورزی در هریس، عدم وجود سیلو را از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان ذکر کرد که بخش کشاورزی با آن مواجه بوده و خاطرنشان کرد: با صدور مجوز احداث سیلو برای بخش خصوصی از سوی کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان، این مشکل به‌زودی بر طرف خواهد شد.

وی همچنین از شناسایی 394 هکتار از اراضی بخش کشاورزی شهرستان هریس برای واگذاری به فارغ‌التحصیلان و فعالان این بخش خبر داد و گفت: از این مزارع 100 هکتار برای اجرای طرح‌های زراعت، 70 هکتار باغبانی، 90 هکتار امور دام، 70 هکتار پرورش طیور، چهار هکتار شیلات و 60 هکتار برای صنایع تبدیلی در نظر گرفته شده است.

اسدی، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در توسعه بخش کشاورزی شهرستان هریس و در کنار آن افزایش اختیارات تصمیم‌گیری کارگروه‌های شهرستانی برای تحرک بیشتر در اجرای برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی، افزود: از حداکثر توان بالقوه شهرستان برای توسعه‌بخشی به کشاورزی با حمایت و تعامل تصمیم‌گیران شهرستان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/60007/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول