اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توسعه بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد:

232 هزار مددجو در کشور از مزایای بیمه اجتماعی برخوردار هستند

رئیس اداره توسعه بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه 232 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد از مزایای بیمه اجتماعی برخوردار هستند، گفت: این موضوع افتخار بزرگی برای کمیته امداد است.

232 هزار مددجو در کشور از مزایای بیمه اجتماعی برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان ‌جنوبی، نخستین نشست تخصصی بیمه‌های اجتماعی با حضور رئیس اداره توسعه بیمه‌های اجتماعی مرکز، کارشناسان بهداشت، درمان و امور بیمه و اداره اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در سالن اجتماعات کمیته امداد استان برگزار شد.

رئیس اداره توسعه بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: 232 هزار مددجوی تحت حمایت در سطح کشور از مزایای بیمه‌های اجتماعی بهره‌مند هستند که این موضوع افتخار بزرگی برای این نهاد مقدس است.

فریدون قربانی با تاکید بر استفاده مطلوب از فرصت‌های پیش‌رو اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از این فرصت‌ها برای توانمندی خانواده‌های زیر پوشش به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بیمه‌های اجتماعی سبب حفظ عزت و کرامت انسانی در بین خانواده‌های زیرپوشش می‌شود و مددجویان امداد می‌توانند همانند سایر آحاد جامعه از این خدمات استفاده کنند. 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان نیز در این جلسه گفت: در چند سال اخیر سیاست‌های مرکز در زمینه بیمه‌های اجتماعی تحول خوبی را در استان‌ها ایجاد کرده است و این فرصت طلائی برای مددجویان، تضمین کننده و آینده‌ساز است.

محمدحسین عنایتی‌فر افزود: بیمه‌های اجتماعی ابزار بسیار مهمی برای توانمندی خانواده‌ها و خروج آنها از گردونه حمایت هستند.

وی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خودکفا کردن مددجویان زیرپوشش را، توسعه بیمه‌های اجتماعی دانست.

انتهای پیام/69017/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول