اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قزوین:

حضور بدون بصیرت در انتخابات مسئولیت دارد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین گفت: اگر کسی بدون بصیرت و آگاهی وارد عرصه انتخابات شود، قطعاً مسئول است.

حضور بدون بصیرت در انتخابات مسئولیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان‌های استان، حضور در انتخابات را مشارکت در سرنوشت ملت و شرط این حضور را معرفت و بصیرت دانست.

قابل اظهار داشت: شخصی که بدون آگاهی وارد عرصه انتخابات می‌شود، باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: انتخابات، تعیین‌کننده سرنوشت نظام جمهوری اسلامی است و مردم در طول این سال‌ها با بیش از 30 مرحله حضور در پای صندوق‌های رأی نشان داده‌اند که به اعتقادات و باورهای ارزشی خود پایبندند.

قابل ادامه داد: روح حماسی در آیات متعددی از قرآن کریم آشکار است و انسان را موجودی دارای هدف معرفی کرده تا در تعیین سرنوشت خود مسئول باشد.

وی بیان کرد: آنچه در مورد انتخابات اهمیت زیادی دارد، معرفت و بصیرت مردم برای حضور آگاهانه و گسترده در انتخابات پیش رو و انتخاب نامزد اصلح است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین حضور گسترده در انتخابات را از مصادیق حماسه سیاسی برشمرد و برنقش بسیجیان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول