اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان:

سیاسی بودن دانشگاه با سیاست‌بازی متفاوت است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان بر اداره مدبرانه فضای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: سیاسی بودن دانشگاه با سیاست‌بازی متفاوت است.

سیاسی بودن دانشگاه با سیاست‌بازی متفاوت است

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر اداره مدبرانه فضای انتخاباتی در جامعه اظهار کرد: با فضای پر نشاط سیاسی باید به ایجاد شور و حماسه سیاسی توسط مردم کمک کرد.

وی ادامه داد: ایجاد فضای پر نشاط سیاسی باید به نحوی باشد که در دام جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن نیفتاد.

مهدوی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری گفت‌وگو، مناظره و نشست در فضای آرام و معقول و فعالیت‌های سیاسی را با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها عنوان کردند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه خدا لعنت کند کسانی که دانشگاه ما را سیاسی نمی‌خواهند، تصریح کرد: سیاسی بودن دانشگاه با سیاست‌بازی متفاوت است.

وی نشست‌های سیاسی در دانشگاه‌ها در بستر و فضای آرام و معقول فکری، تضارب افکار و آرا را سبب بالندگی، اتحاد، وحدت و ارتقای فضای سیاسی کشور دانست.

مهدوی در ادامه به گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور جدید همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید نقاط قوت دولت فعلی را داشته باشد اما نقاط ضعف این دولت را نداشته باشد ضمن اینکه شاخصه‌هایی مانند پر نشاط، عزت‌مدار، مقاوم بودن در مقابل نظام حاکم بر جهان و عدم انفعال نسبت به نظام حاکم بر غرب در تمام حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را داشته باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان همچنین خواستار اتحاد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری شد و بیان کرد: تعدد شخصیت‌های اصولگرا برای ایجاد حماسه سیاسی به طور نسبی خوب است.

وی با بیان اینکه وجود افرادی در طیف اصولگرا با سلیقه‌های مختلف قدرت انتخاب مردم را بالا می‌برد، اظهار کرد: انسجام رویه‌ای که سبد آرای اصولگرایان را پراکنده نکند، مورد انتظار ما است.

مهدوی بر ارائه برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد و یادآور شد: صرف ادعای استقلال از طرف کاندیداها نمی‌تواند کافی باشد و باید به ایده‌ها، برنامه‌ها، طرفداران و یاران همراه آنها توجه شود.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به تاکتیک تبلیغاتی کاندیداها و حامیان و یارانی که آنها را حمایت می‌کنند، تصریح کرد: شعارها و ایده‌های نامزدهای ریاست جمهوری از موضوع‌هایی است که می‌تواند به افراد کمک کند تا چه اندازه ادعای مستقل بودن کاندیدای مورد نظر واقعی و اصیل است.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول