اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

سیاست‌زدگی شورا به جامعه و مردم آسیب می‌رساند

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه افراد کاردان را برای شوراهای شهر و روستا برگزینیم، گفت: درگیر مسائل سیاسی شدن و گذراندن وقت به ضرر مردم خواهد بود که در برخی شهرها در دوره گذشته چنین بود.

سیاست‌زدگی شورا به جامعه و مردم آسیب می‌رساند

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر ضرورت اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: فلسفه انتخابات شوراها این است افرادی که در شهرها به عنوان مشاور و کمک‌کار شهردار هستند، و شهر را اداره می کنند، فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در ابتدا متناسب با این اهداف انسان‌های حاذقی باشند، افزود: اعضای شورای شهر باید شهر و خدمات شهری، نیازها و اولویت‌های شهری را بهتر از دیگران درک کنند و برنامه‌هایی را برای رفع این مشکلات بدهند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه شورای شهر باید بر اساس اولویت‌های موجود در شهر عمل شود، افزود: اعضای شورای شهر باید افراد دلسوز و عاشق خدمت برای مردم باشند، نه اینکه دنبال منافع شخصی و گروهی خود باشند.

وی اذعان کرد: اگر اعضای شورای شهر افرادی متخصص، وارد و اهل برنامه باشند، یقیناً می‌توانند کمک کار خوبی برای شهردار، شهرداری و خدمات شهری باشند.

مغیثی با تأکید بر خلوص نیات اعضای شورای شهر و تنها برای آبادانی و عمران شهری کار کردن، بیان داشت: درگیر مسائل سیاسی شدن و گذراندن وقت به ضرر مردم و شهر خواهد بود که در برخی شهرها در دوره گذشته چنین بود.

وی رسیدگی به خدمات شهری را مربوط به شهرداری دانست و گفت: شورای شهر باید برنامه‌های کلان شهری را برای بهبود مبلمان شهری با شهرداری هماهنگ کند چرا که تعیین شهردار نیز با همین هدف از سوی شورای شهر شکل می‌گیرد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه شورا شهردار را تعیین می‌کند، افزود: شهردار با تعیین از سوی شورای شهر باید تعیین اهداف داشته و انتظار اعضا را برآورده کند.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: نظر شورا باید در همه کارها و امور جامعه لحاظ شود چرا که وقتی اکثریت شورا مسئله‌ای را تأئید کردند، اقلیت نباید کارشکنی کنند.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول