اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل در بازدید از فارس اعلام کرد

فارس در اطلاع‌رسانی شفاف، پیش‌قدم است

شهردار اردبیل در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان اردبیل گفت: خبرگزاری فارس نسبت به سایر خبرگزاری‌ها پیش‌قدم بوده و در تعامل و همکاری با مدیریت شهری مثبت و سازنده است.

فارس در اطلاع‌رسانی شفاف، پیش‌قدم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در همراهی شهرداری برای انجام بهتر امور غیر‌قابل انکار است و انصافاً مطبوعات استان اردبیل و خبرگزاری‌ها متعهدانه و خلاق در این حوزه ورود پیدا کرده و بدون حاشیه و قصد و غرض خاص سعی می‌کنند عملکرد واقعی مدیران در حوزه شهری را انعکاس دهند.

وی یکی از برجستگی‌ دستگاه‌های کار‌آمد و رسانه‌های تاثیر‌گذار را حفظ استقلال آن مجموعه توصیف کرد و یادآور شد: اگر رسانه‌ای بتواند استقلال حرفه‌ای خود را حفظ کند و اعتماد و وثوق مردم را فراهم آورد همیشه در بورس بوده و قادر خواهد بود با اعتماد‌آفرینی بیشتر حرکت کند که قطعاً خبرگزاری فارس از این خصیصه برخوردار است.

شهردار اردبیل با قدردانی از تلاش مجموعه خبرگزاری فارس اردبیل در همراهی با مجموعه شهرداری و مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر و شایسته خاطرنشان کرد: آنچه که در این زمینه شاخص به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و با ظرافت خاص خبرگزاری فارس است که توانسته با رویکرد ارزش‌مدارانه این اقدامات را اطلاع‌رسانی کند.

بدری با بیان اینکه خبرگزاری فارس نسبت به سایر خبرگزاری‌ها پیش‌قدم بوده و در تعامل و همکاری با مدیریت شهری مثبت و سازنده است، گفت: همکاران ما در مجموعه روابط عمومی شهرداری نیز با رسانه‌ها همکاری نزدیکی داشته و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین اطلاعات توسعه شهری را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند به طوری که در این ارتباط تنگاتنگ و نزدیک رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها همیشه همراه و همدل شهرداری بوده‌اند.

اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها در ایجاد فضای آرامش جامعه نقش مهمی دارند، ابراز داشت: ما اگر از برخی اقدامات تنش‌‌آفرین خودداری کنیم که سبب تلف شدن انرژی‌ها می‌شود و بیشتر به سمت همدلی‌ها و همکاری‌ها حرکت کنیم قطعاً رضایت مردم نیز فراهم شده و ما یک گام جدی در توفیقات بیشتر برخواهیم داشت.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مجموعه شهرداری از کارهای بلند‌ مدت، کوتاه مدت و میان مدت غفلت نکرده بلکه سعی کرده است در تمام حوزه‌ها ورود با برنامه داشته باشد، افزود: بر همین اساس جای جای شهر اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و از روزهای نخست امسال بیشتر از سال‌های گذشته کارهای اجرایی‌‌مان را آغاز کردیم.

بدری تدوین طرح جامع حمل و نقل شهری برای اولین بار و تدوین برنامه راهبردی پنجم شهرداری در مسیر چشم‌انداز 20 ساله را از اقدامات زیر‌بنایی شهرداری اعلام کرد و گفت: برای اولین بار شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تدوین کردیم تا در این زمینه کارهای اساسی و اجرایی را بهتر و روان‌تر انجام دهیم.

کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری در روزهای آینده

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه مشارکتی شهرداری ظرف روزهای آینده تصریح کرد: این مجموعه با عنوان تیراژه در 100 هزار متر‌مربع و با سرمایه‌گذاری 130 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که شامل مجتمع تجاری، تفریحی، گردشگری و بزرگترین شهر‌بازی شمال غرب کشور است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در ایام انتخابات سعی می‌کنیم چراغ خاموش و بدون ایجاد شائبه خاص عملکرد‌مان را افزون‌تر از سال‌های گذشته کنیم، ادامه داد: برای اینکه در انتخابات دنبال هدف خاصی نیستیم در ماه‌های اخیر بحث اطلاع‌رسانی‌مان را زیاد پر‌رنگ نکردیم تا بعد از سپری شدن فضای انتخاباتی شوراها و ریاست جمهوری بتوانیم در این زمینه پر‌توان و بدون حاشیه ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود ابراز داشت: تا پایان دو ماه اول امسال در مجموع 42 هزار تن آسفالت تولید و پخش شده که نسبت به رقم 32 هزار تن سال گذشته افزایش 10 هزار تنی را در این دو ماه شاهد بودیم.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول