اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

دهیاران روستاها مشارکت عمومی مردم را بالا ببرند

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اهمیت کار دهیاران گفت: دهیاران با توجه به ارتباطی که با مردم در روستاها دارند باید علاوه بر حضور خود زمینه مشارکت عمومی را فراهم کنند.

دهیاران روستاها مشارکت عمومی مردم را بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌‌زاده ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با دهیاران روستاهای آبادان که با حضور مدیرکل امور استان‌های استانداری خوزستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فضای مملکت در حال حاضر فضایی انتخاباتی است و همه آستین‌ها را برای تحقق شعار رهبری مبنی بر حماسه سیاسی را بالا زدند.

وی افزود: حماسه سیاسی مقدمه حماسه اقتصادی است و در واقع حماسه اقتصادی از دل حماسه سیاسی بیرون می‌آید.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: بر اساس قانون، اداره کشور و مقدرات آن متکی بر آرای مردم است و از رهبری تا سایر عوامل اجرایی براساس مردم انتخاب می‌شوند.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: پس از رهبری مهمترین شخصیت نظام رئیس جمهور است و همه ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در ید وی است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: جایگاه رئیس جمهور در نظام ما جایگاه خاص و ممتازی است و باید فردی که این مسند را در اختیار می‌گیرد اصلح باشد.

ایلخاص‌زاده تصریح‌کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب علاوه بر مشارکت حداکثری، انتخابی اصلح و مناسب است.

وی اضافه‌کرد: دشمن در هر مقطعی برای انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند و گاهی برنامه‌ریزی‌های دشمن جلوتر از ماست که نمونه آن نیز اتفاقاتی بود که در سال 88 روی داد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: جریانات سال 88 خسارت‌‌هایی برای انقلاب به همراه داشت و این نتیجه برنامه‌ریزی دشمن بود.

ایلخاص‌زاده افزود: برای انتخابات پیش رو نیز دشمنان فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و سعی دارند با ایجاد تفرقه و نفاق، قومیت‌گرایی، بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی‌ها پیشرفت‌های کشور و نظام را نادیده بگیرند.

وی گفت: البته اینکه دشمنان اینگونه نسبت به نظام و کشور حساس هستند نشان‌دهنده آن است که ما در حال حرکت روبه جلو هستیم و انقلاب اسلامی در حال ثمر دادن است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: هرگاه مردم در انتخابات و یا صحنه‌های مختلف حضوری پرشور داشته‌اند دشمن به عقب رانده شده است.

وی با اشاره به اهمیت کار دهیاران اضافه‌کرد: دهیاران با توجه به ارتباطی که با مردم در روستاها دارند باید علاوه بر حضور خود زمینه مشارکت عمومی را فراهم کنند.

انتهای پیام/72008/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول