اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی برق در رفسنجان

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان گفت: نخستین دوره عملی کلاس آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی در رفسنجان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی برق در رفسنجان

محمود شهبا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی دوره فن‌ورز شبکه هوایی پس از معرفی افراد واجد شرایط از سوی گروه آموزش در دو بخش تئوری و عملی در محل مدیریت توزیع برق رفسنجان آموزش‌های لازم را دیدند و کلاس‌های تئوری برای هر گروه به مدت هفت روز و کلاس‌های عملی در محل کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان به چهار گروه کاری تقسیم و با کمک چهار استادکار و مربی آموزش خود را آغاز کردند و گروه‌های آموزشی طبق وظایف محوله، پیکتاژ و ... را انجام دادند‌، علاوه بر آن همزمان با آماده‌سازی چاله‌ها،‌ کار صعود و فرود تیر با نظارت مستقیم مربیان صورت گرفت و نکات لازم در مورد اتصال به زمین شبکه‌های فشار ضعیف و نحوه صحیح بستن کمربند ایمنی آموزش داده شد.

شهبا خاطر نشان کرد: 13 نفر نیروی فنی جدیدالاستخدام به مجموعه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان پیوستند.

وی با اشاره به حساسیت کار در مجموعه وزارت نیرو گفت: شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو به دلیل ارائه خدمات زیربنایی به مردم دارای حساسیت و سطح بالایی از توقعات مردمی هستند به ویژه شرکت‌های توزیع که به عنوان پیشانی مستقیم ارتباط با مردم باید با دانش، توانایی و لیاقت خود در راه خدمت‌گزاری هر چه بیشتر به مردم فعالیت کنند. 

شهبا گفت: کارکنان در ابتدای این راه 30 ساله قرار دارند و باید با روحیه خدمتگزاری به مردم و با صبر و تلاش خود گام‌های استواری در راه رضای خداوند، رضایت مشترکان و تعالی سازمان و مجموعه وزارت نیرو بردارند و پیرامون مسائل کاری خود تفکر کنند و چنانچه ایده‌ای نو به منظور روان‌تر شدن خدمات‌رسانی به مردم به نظرشان می‌رسد به کمیته نظام مشارکت اعلام کنند تا بررسی و اجرا شود.

وی با آرزوی موفقیت برای کارکنان جدیدالاستخدام،‌ گزارشی از روند آزمون و گزینش کارکنان جدید که به عنوان تکنیسین پذیرفته شده‌اند، ارائه کرد و بیان داشت: آغاز کار آزمایشی نیروهای جدید مطابق با آیین‌نامه ابلاغی وزارت نیرو انجام می‌شود و هر سال بر اساس ارزشیابی سالانه و رضایت از عملکرد کارکنان،‌ قراردادهای کار آنان تمدید می‌شود.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول