اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 و 5 خرداد

کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم فرماندهی حادثه برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم فرماندهی حادثه در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه خبر داد.

کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم فرماندهی حادثه برگزار می‌شود

علیرضا غلام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم فرماندهی حادثه، چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاری به میزبانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد با همکاری ستاد مدیریت بحران استان در سالن همایش‌های باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور اساتید برجسته وزارت بهداشت و نیز رئیس اورژانس کشور به مدت دو روز برگزار می‌شود، اذعان داشت: این کارگاه ویژه تمامی کارکنان شاغل در اورژانس پیش بیمارستانی و سرپرستان شبکه‌های بهداشت و درمان استان یزد است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد افزود: طبق آمارهای جهانی و منطقه‌ای، ایران در ردیف 10 کشور اول حادثه‌خیز دنیا قرار دارد که این ویژگی سبب می‌شود هر سال شاهد حوادث گوناگونی در کشور باشیم و این امر لزوم آموزش‌های مستمر و فراگیر برای عموم مردم به ویژه کارکنان امدادی و مدیریتی حوادث را ضروری می‌کند.

انتهای پیام/2464/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول