اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

راه‌اندازی نخستین کارگاه آموزشی تولید‌محور در اصفهان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر نخستین کارگاه آموزشی خیاطی تولید‌محور در مرکز آموزش‌های تخصصی نساجی واقع در فنی و حرفه‌ای استان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی نخستین کارگاه آموزشی تولید‌محور در اصفهان

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح جامعه اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای اصفهان همواره در راستای تقویت آموزش‌های مهارتی در سطح جامعه تلاش می‌کند.

وی به یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این اداره اشاره کرد و ادامه داد: دست‌یابی به تولید و اشتغال بیشتر از مهم‌ترین رویکرد‌های در نظر گرفته شده در استان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های مختلف به متقاضیان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی این اداره تصریح کرد: در جال حاضر نخستین کارگاه آموزشی خیاطی تولید‌محور در مرکز آموزش‌های تخصصی نساجی واقع در فنی و حرفه‌ای استان راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: ارائه الگوی جدید آموزشی با عنوان آموزش‌های تولید‌محور در راستای دست‌یابی به اشتغال پایدار به عنوان مهم‌ترین اولویت امسال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بوده و این الگوی آموزشی از سه فرآیند آموزش، تولید و بازاریابی تشکیل شده است.

جلالی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی دو دوره آموزشی با عنوان الگو‌ساز و برشکار به متقاضیان ارائه می‌شود، تاکید کرد: این دوره آموزشی طی 323 ساعت براساس استاندارد آموزشی به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین دوره آموزشی مانتو‌دوز به مدت 180 ساعت با ظرفیت 80 نفر کار‌آموز در این کارگاه آموزشی برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری این دوره آموزشی تجهیزاتی شامل 16 دستگاه چرخ راسته‌دوز، 5 دستگاه چرخ زیگزاگ‌دوز ، یک دستگاه دکمه‌زن، میز برش و قیچی برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول