اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خردادماه برگزار می‌شود

برگزاری کارگاه آموزشی « مدیریت عملکرد کارکنان » ویژه صاحبان صنایع همدان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: کارگاه آموزشی دو روزه « مدیریت عملکرد کارکنان » ویژه صاحبان صنایع استان همدان در خردادماه سال جاری برگزار می گردد.

برگزاری کارگاه آموزشی « مدیریت عملکرد کارکنان » ویژه صاحبان صنایع همدان

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کارگاه آموزشی دو روزه « مدیریت عملکرد کارکنان » ویژه صاحبان صنایع استان همدان در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: این کارگاه آموزشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 8 و 9 خردادماه از ساعت 8 صبح تا 18 و با همکاری و مشارکت معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان واقع در مریانج برگزار خواهد شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در خصوص محتوای این دوره اظهار داشت: برنامه‌ریزی نیروی انسانی، کارمندیابی و انتخاب، تعیین روایی آزمون‌های استخدامی، تعیین حقوق و مزایا از جمله اهداف این کارگاه آموزشی است.

وی ادامه داد: تعیین مسیر پیشرفت شغلی، تعیین نیازهای آموزشی و شناخت استعدادهای بالقوه کارکنان و تعیین روایی آزمون‌های استخدامی از دیگر سرفصل‌هایی است که شرکت‌کنندگان در این دوره فرا خواهند گرفت.

باقری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق پورتال این اداره کل لینک آموزش در صنایع اقدام کنند و با توجه به محدودیت ظرفیت اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول