اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

فرهادزاده سرپرست جدید هیئت‌های رزمی خوزستان شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: با پیشنهاد این اداره کل و موافقت رئیس فدراسیون، محمد فرهادزاده به عنوان سرپرست جدید هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خوزستان منصوب شد.

فرهادزاده سرپرست جدید هیئت‌های رزمی خوزستان شد

حمیدرضا گرشاسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از عضویت خادم علی تهذیبی در شورای راهبردی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اظهار داشت: وی به مدت هشت سال سمت ریاست این هیئت را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: با پیشنهادی که به ریاست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو محمد فرهادزاده به این فدراسیون معرفی شده بود که با موافقت ابوالفضل حیدریان وی سمت سرپرست جدید هیئت ورزش‌های رزمی و کونگ‌فو خوزستان را تصدی کرد.

گرشاسبی تصریح کرد: فرهادزاده از پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های رزمی در استان خوزستان به شمار می‌رود که برای وی آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو، محمد فرهادزاده به عنوان سرپرست هیئت هنرهای رزمی خوزستان منصوب شد و خادم علی تهذیبی رئیس سابق این هیئت به عضویت شورای راهبردی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو جمهوری اسلامی ایران درآمد.

انتهای پیام/72013/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول