اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش خبر داد

فعالیت 19 باشگاه ورزشی با حمایت‌های مردمی در شوش

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش از فعالیت 19 باشگاه با کمک حمایت‌های مردمی در شوش خبر داد و گفت: وضعیت ورزش در شوش خوب ارزیابی می‌شود.

فعالیت 19 باشگاه ورزشی با حمایت‌های مردمی در شوش

عبدالعظیم آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: درحال حاضر 19 باشگاه در رده‌های مختلف سنی در سطح شهرستان و دو باشگاه استانی درحال فعالیت هستند.

وی در رابطه با عملکرد این باشگاه‌ها افزود: نتیجه عملکرد این باشگاه‌ها در سال‌های گذشته بسیار رضایت‌بخش بوده است به نحوی که این باشگاه‌ها توانسته‌اند با کسب مقام‌های قهرمانی وارد لیگ‌های دسته یک کشور و استان شوند و برای این شهرستان افتخارات زیادی را کسب کنند.

آل‌کثیر خاطر نشان کرد: باوجود موفقیت‌هایی که باشگاه‌های شوش در چند سال اخیر کسب کرده‌اند، اوضاع نامناسب مالی و نداشتن اسپانسر برخی از این باشگاه‌ها را به مرز واگذاری و بعضا تعطیلی کشانده بود که از میان این باشگاه‌ها می‌توان به باشگاه‌های نیشکر هفت تپه، کاغذ پارس و امید جوان اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش درادامه گفت: باشگاه‌های که در حال حاضر در این شهرستان درحال فعالیت هستند اکثرا با حمایت‌های مردمی و به صورت خود جوش توسط علاقمندان به آینده ورزش شوش حمایت می‌شوند.

وی در بیان نقش حمایت‌های مردمی خاطر نشان کرد: حمایت‌های مردمی در کنار تلاش‌های مسئولان نقش بسزایی در پیشرفت ورزش این شهرستان داشته، به طوری که برخی از باشگاه‌هایی که به دلیل مشکلات مالی مدت نسبتا طولانی دچار رکود بودند با کمک و حمایت‌های مردمی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

آل کثیر در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باشگاه نیشکر هفت تپه از جمله باشگاه‌هایی بوده که با حمایت‌های انجام شده و گذراندن بحران مالی فعالیت خود را از سر گرفته و در حال حاضر در سطح پایه مشغول تیم داری برای این شهرستان است.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده در صدد هستیم که در این باشگاه نه تنها در سطح پایه بلکه در سطح بزرگسالان نیز تیم تشکیل شود و باشگاه نیشکر هفت تپه را از رکود پیش آمده خارج کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش در پایان تصریح کرد: امید داریم با حمایت‌های مسئولان در کنار حمایت‌های مردمی ورزش فعال شوش را فعال‌تر کنیم.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول