اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گفت: از ایام نوروز تاکنون 5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شده و 5 میلیارد تومان دیگر هم در حال وصول است.

5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادت‌مند صبح امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران برتر مازندران در سال 91، در سالن اجتماعات مجمتع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: رهبری در بیاناتشان، چراغ راه ورزش را مشخص کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت ورزش مازندران رخ داد، افزود: از ایام نوروز تاکنون 5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شده و 5 میلیارد تومان دیگر هم در حال وصول است.

سعادت‌مند با اشاره به اینکه در سال جاری، رویدادهای بزرگ بین‌المللی در پیش داریم، ادامه داد: مازندران برای نخستین بار، میزبان مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دادیم برای نخستین بار مسابقات بهترین پرندگان در مازندران برگزار شود، تصریح کرد: ما مازندرانی‌ها همیشه جزو اولین‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به تجلیل از 117 ورزشکار مازندرانی، متذکر شد: این تعداد مدال در یک سال، با افتخارات 16 استان کشور، برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ‌یک از ورزشکاران ما در المپیک، از پیش باخته نبودند، گفت: نخستین طلای کشتی فرهنگی کشور در المپیک را ما کسب کردیم و باشگاه کاله هم توانست برای نخستین بار مقام قهرمانی یک تیم در ورزش تیمی آسیا را کسب کند.

سعادت‌مند خاطرنشان کرد: 500 روز تا بازی‌های آسیایی اینچوان باقی مانده و این قول را از طرف مازندرانی‌ها می‌دهیم که باز هم در این مسابقات افتخارآفرینی کنیم.

وی ادامه داد: مازندران یک سی و یکم کشور است، اما یک پنجم از افتخارآفرینی‌های ورزش کشور را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه قهرمانان استان بدانند که همه مسئولان استان، پشتیبان آنها هستند، یادآور شد: باید قهرمانان خود را به همه دنیا بشناسانیم.

انتها پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول