اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

انتخابات با شکوه تزلزل دشمنان را زمینه‌ساز می‌شود

فرماندار بیله‌سوار گفت: انتخابات با شکوهی که ملت ایران 24 خرداد رقم می‌زنند سبب تنزل روحیه مستکبران روزگار در مواجهه با انقلاب اسلامی می‌شود.

انتخابات با شکوه تزلزل دشمنان را زمینه‌ساز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد فرماندار بیله‌سوار عصر امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در بیله‌سوار اظهار داشت: این انتخابات نه تنها قدرت سیاسی، اقتصادی و توان چانه‌زنی ما را بالا می‌برد بلکه قدرتی مضاعف به تیم‌های مذاکره‌کننده ما در عرصه بین‌المللی می‌بخشد تا با قدرتی مضاعف در صحنه رویارویی با دشمنان حاضر شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان از ترس ابهت انتخابات ایران تبلیغات کذایی و بی‌پایه و اساس خود را علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند، افزود: خلق حماسه بزرگ و سرنوشت‌ساز از سوی ملت ایران دشمن را ناکام و دوستان انقلاب را امیدوار به آینده زیبنده می‌کند.

زیبانژاد از انتخابات به عنوان زینت انقلاب اسلامی و اسباب ابهت واقعی یاد کرد و ادامه داد:‌ دشمنان ما به هر وسیله‌ای متوسل شدند تا میدان حضور مردم در انتخابات را تنگ و ناامیدانه جلوه دهند که در این عرصه باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم ترفند آنها به نتیجه بنشیند.

این مسئول مجریان انتخابات و ناظران را به مراقبت از آرای مردم فرا خواند و تصریح کرد:‌ در تمامی انتخابات سلامت آرای مردم در دستور کار قرار گرفته و همه امروز اذعان دارند که انتخابات ایران در نهایت مشارکت بالای مردم، سلامت و صحت برگزار می‌شود.

وی قانون انتخابات کشورمان را قانونی کامل و مستحکم توصیف کرد و یادآور شد: داوطلبان باید با رعایت قانون و مقررات و در موعد مقرر تبلیغات کنند و از هرگونه اختلاف‌افکنی دوری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله‌سوار خاطر نشان کرد: دشمنان ما منتظر حضور ملت در 24 خرداد در پای صندوق‌های رأی هستند تا دیدگاه خود را در مذاکرات هسته‌ای و افزایش تعاملات اقتصادی بالا ببرند که همه باید با لبیک به ندای رهبری در صحنه حاضر بوده و یک بار دیگر انسجام واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

زیبانژاد با مهم ارزیابی کردن انتخابات شوراها و ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف و روشن در رویکرد کاندیداها اضافه کرد: کاندیداهای شوراها با حفظ حریم اخلاقی و رعایت قانون باید در مهلت مقرر تبلیغات منسجم خود را انجام دهند.

انتهای پیام/62001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول