اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات اردبیل:

قبوض تلفن همراه 2 ماهه صادر می‌شود / صدور قبض یک‌ماهه درخواست مردم بود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: قبوض تلفن همراه و ثابت به صورت دو ماه یک‌بار صادر می‌شود اما بنا به درخواست مشترکان رقم یک ماهه کارکرد مشتریان برای اطلاع‌رسانی به آن‌ها به صورت پیامک اعلام می‌شود.

قبوض تلفن همراه 2 ماهه صادر می‌شود / صدور قبض یک‌ماهه درخواست مردم بود

یاور محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما به صورت آزمایشی در فروردین ماه این پیامک‌ها را ارسال کردیم چرا که برخی از مشتریان علاقمند هستند با اطلاع از کارکرد یک ماهه نسبت به پرداخت آن اقدام کنند در حالی که ما به صورت معمول کارکرد دو ماهه را مبنا قرار داده و نسبت به قطع یا استمرار کارکرد مشتریان در صورت پرداخت نشدن بدهی‌هایشان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدترین ساعات و لحظات کاری بنده بیرون آمدن لیست قطعی‌هاست که ما به خاطر جلب نظر مشتریان حاضر نیستیم قطع تلفن همراه آنها را انجام دهیم اما در برخی از مواقع مجبور هستیم که به این کار دست بزنیم که در پیشگیری از این امر نیز توصیه شده است با ارسال چندین بار پیامک نسبت به پرداخت کارکرد تلفن همراه یا ثابت تذکر داده شده و در مراحل سه‌گانه تذکر این کار انجام شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در پاسخ به این سوال که به رغم ودیعه 450 هزار تومانی برخی از مشترکان به شرکت مخابرات شاهد قطعی تلفن همراه آنها هستیم، یادآور شد: باید به اطلاع عموم مشترکان برسانیم که حدود 220 تا 280 هزار تومان ودیعه مشترکان به عنوان هزینه‌های مختلف و کارکردهای مالیاتی محاسبه شده و مابقی به عنوان ودیعه در نظر گرفته می‌شود که البته نمی‌توانیم نسبت به این میزان ودیعه‌گذاری از حق و حقوق دیگران بگذریم و اقدام به قطع تلفن همراه مشتری بعد از چند مرحله تذکر نکنیم.

محمد حسینی با اشاره به بالا بودن هزینه‌های نصب تجهیزات و دستگاه‌های BTS و هزینه‌بر بودن بسیاری از امکانات جدید مخابرات به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: با توجه به این هزینه‌ها و سود‌آور نبودن برخی حرکت‌های زیر‌ساختی انتظاری که از مشتریان داریم این است که به موقع قبوض خود را پرداخت کنند تا در ارائه خدمات به آنها مشکلی به وجود نیاید.

شرکت‌های خصوصی آماده واگذاری اینترنت در مناطق محروم نبودند

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ماهیت واگذاری اینترنت پر‌سرعت در مناطق مختلف استان اردبیل به واسطه شرکت مخابرات عنوان کرد: آنچه که در این زمینه ما را وادار کرد تا بر خلاف منافع‌مان و عدم آمادگی شرکت‌های خصوصی اقدام به واگذاری ADSL کنیم در نظر گرفتن رضایت‌مندی مشتریان و فراگیر شدن واگذاری اینترنت پر‌سرعت بود که هرگز شرکت‌های پپ حاضر نبودند که واگذاری اینترنت پر‌سرعت را در شهرهای مختلف انجام دهند که ما به ناچار در این واگذاری‌ها پیش‌قدم شدیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و گله‌مندی برخی از مشترکان بیان داشت: تمام شرکت‌ها و مجموعه‌های تبلیغاتی ارسال کننده پیامک موظف شدند همراه پیامک‌های ارسال شده برای فعال کردن سرویس‌های خود روش غیر‌فعال‌سازی آن را نیز به مخاطبان اعلام کنند که همچنان برخی از این شرکت‌ها و مجموعه‌ها تخلف انجام داده و نحوه غیر‌فعال کردن را ارسال نمی‌کنند.

محمد حسینی افزود: البته سامانه‌ای را در این زمینه در نظر گرفتیم تا مشترکان با مراجعه به آن سامانه نحوه غیر‌فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی و سرویس‌های روزانه را مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به قطع ارتباط و عدم دریافت پیامک کنند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با رد این ادعا که هر تماس با شماره 118 حدود 100 تومان هزینه در بر می‌گیرد، تصریح کرد:‌ همه این سخنان و حرف‌ها شایعه‌ای بیش نیست در حالی که مردم می‌توانند به صورت رایگان با شماره 118 تماس گرفته و خدمات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول