اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق گچساران:

1600 متر از شبکه‌های فشار ضعیف برق گچساران اصلاح شد

مدیر توزیع نیروی برق گچساران گفت: یک‌هزار و 600 متر از شبکه‌های فشار ضعیف برق در این شهرستان‌ اصلاح شد.

1600 متر از شبکه‌های فشار ضعیف برق گچساران اصلاح شد

علی روانگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق گچساران با بهره‌گیری از امکانات موجود خدمات مطلوبی را به صورت شبانه‌روزی به مردم ارائه می‌کند.

مدیر توزیع برق گچساران با اشاره به برخی فعالیت‌های شرکت برق گچساران در راستای رفاه حال مشترکان بیان کرد: افزایش ظرفیت ترانس و نصب ترانسفورماتور‌های جدید به تعداد 42 دستگاه و احداث یک‌هزار و 848 متر کابل خود‌نگهدار از دیگر اقدامات اداره برق گچساران است.

وی رفع معضل استفاده از برق غیر مجاز، اصلاح شبکه‌های فرسوده و احداث شبکه‌های جدید را گامی مهم و اساسی در پایداری خدمات این شرکت در گچساران عنوان کرد.

گچساران 43 هزار و 120 مشترک برق دارد

روانگرد خاطرنشان کرد: وجود برق‌های غیر مجاز در برخی از نقاط این شهرستان منجر به هدرروی برق شده و خسارت‌های زیادی به شبکه‌های توزیع وارد می‌کند. گچساران از مناطق گرمسیری و همچنین نفت‌خیز کهگیلویه و بویراحمد بوده و توجه به مصرف بهینه برق از اهمیت بسیاری برخوردار است.

روانگرد از اصلاح یک‌هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف برق در گچساران خبر و این اقدام را گامی در راستای خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد.

مدیر توزیع نیروی برق ناحیه گچساران یادآور شد: اصلاح شبکه فشار ضعیف برق در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و جلوگیری از هدرروی در مصرف برق در ان شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

مدیر ناحیه برق گچساران تعداد مشترکان برق در این شهرستان را 43 هزار و 120 مشترک اعلام کرد و گفت: این اداره خدمات‌شبانه‌روز و مطلوبی را به مشترکان ارائه می‌دهد.

روانگرد با اشاره به میزان تلفات برق در گچساران ابراز داشت: با تمهیدات اندیشیده و اجرایی شده، تلفات برق نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به رفع ضعف ولتاژ برق در شهر دوگنبدان مرکز گچساران با نصب ترانسفورماتورهای جدید عنوان کرد: فرارسیدن گرما در فصل تابستان، فرسودگی و قدمت بالای شبکه‌های توزیع و رعایت نکردن حریم شبکه‌های برق توسط برخی مشترکان در این شهر از دلایل مهم ضعف ولتاژ برق بوده که به ویژه در فصل تابستان همکاری هر چه بیشتر مردم در این زمینه ضرورت دارد.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول