اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توزیع برق دزفول:

50 پروژه توزیع برق در دزفول به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره توزیع برق دزفول گفت: 50 پروژه برقی بمناسبت چهارم خرداد در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

50 پروژه توزیع برق در دزفول به بهره‌برداری رسید

محسن نمازی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در دزفول اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت چهارم خرداد و روز پایداری و مقاومت مردم دزفول بیش از 50 پروژه در زمینه توزیع برق در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی در بیان اینکه این پروژه‌ها به منظور کاهش تلفات انرژی برق در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده گفت: این پروژه‌ها به منظور کاهش تلفات انرژی برق و تفکیک بار ترانس‌های پرمصرف اجرا شده است.

رئیس اداره برق دزفول درمورد اعتبار انجام گرفته برای این پروژه‌ها افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام شده است که تاثیر زیادی در پایداری شبکه برق این شهرستان دارند.

نمازی‌فر در مورد اجرای این طرح در نقاط مختلف این شهرستان خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها در نقاط مختلف اعم از شمال و جنوب و شهرهای جنوبی شهرستان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از 40 دستگاه ترانس درمناطقی ازقبیل کوی مدرس، کوی آزادگان، زیباشهر، کوی پیام نور، کوی مقاومت، کوی سعدی، کوی بهمن و شهرک‌های جاته، شیرین آب، شوهان علیا، حسین کلولی و بسیاری نقاط دیگربه بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره برق دزفول تصریح کرد: با بهره‌برداری ازاین پروژه ها مشکلات نوسانات، افت ولتاژ و اتلاف انرژی در این مناطق برطرف خواهد شد. 

نمازی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها در روز پایداری و مقاومت مردم دزفول در برابر حملات موشکی رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس، که به این مناسبت در روز چهارم خرداد به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/72006/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول