اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 20 سال

زیرساخت‌های شهرک جهاد و برق زاهدان در حال اجراست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انجام زیرساخت‌های لازم اعم از راه‌سازی، برق‌رسانی و لوله‌کشی فاضلاب در شهرک جهاد و برق زاهدان با سرعت در حال اجراست.

زیرساخت‌های شهرک جهاد و برق زاهدان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی با حضور در شهرک جهاد و شهرک برق زاهدان و بازدید از روند اجرایی طرح‌های زیربنایی در جمع مردم این دو شهرک اظهار داشت: به منظور تعیین تکلیف و آماده سازی این مناطق در حال حاضر تمام دستگاه‌های دست اندرکار برای تغییر چهره در این مناطق مسکونی همکاری دارند.

وی از اتمام پروژه برق‌رسانی به این مناطق تا قبل از انتخابات خبر داد و افزود: عملیات راهسازی، آسفالت معابر و خیابان‌ها، همچنین لوله‌کشی فاضلاب با سرعت در حال اجرا است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به دلیل دوری این مناطق از شهر، ایجاد پاسگاه انتظامی در این منطقه یکی از موارد لازم و ضروری برای امنیت بیشتر مردم این مناطق است.

ناروئی بر همکاری و مشارکت مردم با مسئولان تأکید کرد و ابراز داشت: آسایش مردم و آرامش محیط در گرو همکاری مردم با مسئولان است از این رو این تعامل باعث سرعت بخشیدن به فعالیت‌های دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه حل مشکلات مردم است.

این مسئول در زمینه راهکارهای حضور مردم در انتخابات گفت: برگزاری انتخابات فرصتی برای مردم است تا از بین افراد، بهترین فرد را برگزینند و همینطور اعتباری که نظام جمهوری به مردم بخشیده، حفظ کنند؛ زیرا به برکت جمهوری اسلامی، آرای مردم سرنوشت ملت و مسائل کشور را تعیین می‌کند.

در این بازدید که معاون برنامه‌ریزی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان زاهدان استاندار را همراهی می‌کردند، ناروئی با بیان اینکه تلاش همه ما برای خدمتگزاری به اقشار مختلف جامعه است، تأکید کرد: تلاش برای حل مشکلات مردم باید از اهم وظایف مسئولان باشد.

فرماندار شهرستان زاهدان نیز در این بازدید از مشارکت شهروندان و همکاری آنها با شهرداری و اداره راه و شهرسازی به عنوان مهم‌ترین اصل در ایجاد زیرساخت‌های لازم یاد کرد و گفت: پس از 20 سال انتظار بالاخره عملیات آماده‌سازی و ایجاد زیر بناهای لازم در شهرک مسکونی جهاد زاهدان آغاز شد و با جدیت ادامه دارد.

عباسعلی ارجمندی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت مردم و حرکت جمعی که از طرف دستگاه‌های اجرایی استان در این راستا ایجاد شده است به‌زودی تمامی مشکلات مردم محروم این منطقه برطرف شود.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند فراهم شده است

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در بازدید از فرمانداری شهرستان زاهدان و ستاد انتخابات حوزه زاهدان گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور حداکثری مردم در زاهدان فراهم شده است.

وی بیان داشت: تمام ابزار امکانات، ساز و کارها، آموزش‌ها و نفرات همانند سایر استان‌های کشور آماده هستند تا سالم‌ترین و امن‌ترین انتخابات ریاست جمهوری را با حضور پرشکوه مردم برگزار کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرکز استان به عنوان الگو برای سایر شهرستان‌ها معرفی می‌شود ادامه داد: در مرکز استان تمامی برنامه‌ها به شکل مضاعف، دقیق و متمرکز در راستای مشارکت حداکثری با مدیریت عالی اجرا می‌شود.

ناروئی متذکر شد: با مدیریت مطلوبی که در زمینه مدیریت فضاهای امنیتی استان صورت گرفته در طول روزهای تبلیغات کاندیداها هیچ گونه مشکل خاصی به لحاظ امنیتی نخواهیم داشت.

در این بازدید معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار، فرماندار زاهدان و مدیرکل دفتر استاندار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول