اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

طرح توسعه منطقه گاوازنگ زنجان تهیه شده است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: طرح جامع توسعه گاوازنگ زنجان تهیه و ارائه شده است.

طرح توسعه منطقه گاوازنگ زنجان تهیه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی چند پروژه گردشگری و تجاری در منطقه گاوازنگ زنجان که با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه گاوازنگ مهم‌ترین منطقه تفریحی زنجان محسوب می‌شود، گفت: گاوازنگ به عنوان یک منطقه گردشگری و توریستی از شاخصه‌های شهر زنجان است.

این مسئول به تلاش‌های انجام شده در منطقه گاوازنگ زنجان اشاره کرد و افزود: با همت مسئولان زیر ساخت‌های مورد نیاز برای آبادانی منطقه فراهم شده است.

* ظرفیت اقتصادی بالقوه گاوازنگ زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از وجود قابلیت‌های فراوان در منطقه گاوازنگ زنجان خبر داد و گفت: این قابلیت‌ها به صورت بالقوه در منطقه وجود دارد.

وی بالفعل شدن ظرفیت‌های اقتصادی موجود در منطقه گاوازنگ زنجان را منوط به طراحی پروژه‌ها در منطقه دانست و اضافه کرد: طی سال گذشته اقدامات قابل توجهی برای طراحی طرح‌های مورد نیاز برای آبادانی منطقه گاوازنگ زنجان انجام و طرح‌های مختلفی تهیه شد.

کریمی از طراحی فضاهای کاربری، شبکه معابر عمومی و قابل دسترس و تامین زیرساخت‌های مناسب در منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان خبر داد و افزود: طرح جامع توسعه گاوازنگ زنجان تهیه و ارائه شده است.

این مسئول به آغاز تدریجی سرمایه‌گذاری در طرح‌های تعریف شده در منطقه گاوازنگ اشاره و عنوان کرد: احداث راه‌های دسترسی به منطقه و بلوارهای ضلع غربی و شرقی آغاز شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: مسیرهای اتصال منطقه گاوازنگ زنجان به ورزشگاه 15 هزار نفری، پیست دوچرخه‎سواری و سایت امام دانشگاه آزاد طراحی شده و در حال اجراست.

وی توسعه فضای سبز و پوشش گیاهی منطقه گاوازنگ زنجان را از جمله طرح‌های تعریف شده دانست و متذکر شد: برای تامین آب مورد نیاز منطقه طراحی‌های خاصی از جمله احداث سد در ارتفاعات مشرف به منطقه تعریف شده است.

کریمی گاوازنگ را سریع‌ترین منطقه قابل دسترس مردم زنجان به یک منطقه تفریحی و گردشگری دانست و ابراز امیدواری کرد، با عملیاتی شدن طرح‌های تعریف شده برای گاوازنگ منطقه شاهد آبادانی باشد.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول