اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

آرامستان‌های شهر زنجان ساماندهی می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از ساماندهی 2 آرامستان موجود در این شهر خبر داد.

آرامستان‌های شهر زنجان ساماندهی می‌شوند

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تخصیص اعتبار برای ساماندهی آرامستان‌های شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: این کار با فاز‌بندی انجام می‌شود.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای ساماندهی آرامستان‌های شهر زنجان را در مرحله نخست 400 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ساماندهی آرامستان‌های شهر زنجان روند اداری را طی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان همسطح‌سازی قبور را مهم‌ترین برنامه شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: همه قبور موجود در آرامستان‌های شهر زنجان به لحاظ ارتفاع یکسان می‌شوند.

وی همسطح‌سازی قبور را سبب بهبود امر تردد در آرامستان‌ها اعلام کرد و ادامه داد: ساماندهی آرامستان‌ها به ایجاد محیط امن در این اماکن کمک می‌کند.

محمدی با بیان اینکه کارهای عمرانی مورد نظر در آرامستان‌ها برای راحتی مردم انجام می‌شود، اضافه کرد: به محض انجام کارهای اداری طرح ساماندهی آرامستان‌ها عملیاتی می‌شود.

*خرید 4 دستگاه آمبولانس حمل جسد

وی از خرید چهار دستگاه آمبولانس حمل اجساد توسط شهرداری زنجان خبر داد و تصریح کرد: این چهار دستگاه آمبولانس با اعتبار 120 میلیون تومان خریداری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به وجود چهار دستگاه آمبولانس حمل جسد در سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان اضافه کرد: با خرید چهار دستگاه دیگر مجموع این آمبولانس‌ها به هشت دستگاه رسیده است که کمک شایان توجهی به امر خدمت‌رسانی در داخل و خارج شهر می‌کند.

وی از طراحی احداث سردخانه 400 نفری در سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این سردخانه با اعتبار استانی احداث می‌شود.

محمدی منبع تامین اعتبار احداث سردخانه 400 نفری در زنجان را ستاد مدیریت بحران اعلام کرد و افزود: شهرداری پیگیر تامین اعتبار مورد نظر است.

وی با بیان اینکه زنجان در حال حاضر مشکلی برای پاسخگویی به نیاز این شهر در مورد اموات ندارد، گفت: سردخانه 400 نفری برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول