اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نقش زنجانی‌ها در عملیات بیت‌المقدس بی‌نظیر بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نقش رزمندگان زنجانی در عملیات بیت‌المقدس بی‌نظیر بود.

نقش زنجانی‌ها در عملیات بیت‌المقدس بی‌نظیر بود

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، عملیات بیت‌المقدس را از عملیات‌های غرورآفرین دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: عملیات بیت‌المقدس از عملیات‌های بزرگ و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سوم خرداد روز سرنوشت‌سازی در تاریخ جنگ محسوب می‌شود، افزود: به دلیل فداکاری‌های رزمندگان در این عملیات امام خمینی (ره) بر دست و بازوی رزمندگان بوسه می‌زدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به مسائل استراتژیکی و سوق‌الجیشی منطقه خرمشهر یادآور شد: دشمن حاضر نبود این منطقه را از دست دهد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یکی از اقدامات بزرگی بود که به دست رزمندگان ایرانی به انجام رسید و در این عملیات بسیجیان و جوانان زنجانی نقش مهمی را ایفا کردند، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر و غافلگیری رژیم صدام با همه امکاناتی که داشت برای دشمن و حامیانش قابل تصور نبود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام از جان خود گذشتند تا خرمشهر را به آغوش میهن اسلامی بازگردانند، افزود: همه رزمندگان برای فتح خرمشهر تلاش می‌کردند و در این راه نیز موفق شدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در این عملیات با شش گردان حضور داشتند، گفت: در این عملیات زنجان شهدای بسیاری به نظام و انقلاب تقدیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش فرماندهی در جنگ اظهار داشت: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه خود موجب پیروزی ایران در جنگ شد.

وی ادامه داد: در این عملیات شش گردان از زنجان حضور داشتند که 150 زنجانی در این عملیات به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول