اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

معادن زنجان از نظر تامین سوخت مشکلی ندارند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: معادن استان از نظر تامین سوخت مورد نیاز خود هیچ‌گونه مشکلی ندارند.

معادن زنجان از نظر تامین سوخت مشکلی ندارند

علی‌اصغر عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نرخ نفت و گاز در ایران بر اساس ابلاغیه سال 89 به ازای هر لیتر 350 تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه نفت و گاز مورد نیاز بخش حمل و نقل بر اساس کارت‌های سوخت تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از این بخش سوخت مورد نیاز به ازای هر لیتر 150 تومان ارائه شده است.

*تامین سوخت نانوایی‌ها به نرخ 150 تومان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه سوخت مورد نیاز نانوایی‌ها نیز لیتری 150 تومان ارائه می‌شود، تصریح کرد: سوخت مابقی بخش‌ها با نرخ لیتری 350 تومان تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها مصوبه‌ای داشت که براساس آن مجوز حمایت از مصرف‌کنندگان به استان‌های کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و بخشی از وزارت کشور واگذار شده است، ادامه داد: در مجموع وزارت صنعت، معدن و تجارت در روز با 3 میلیون لیتر، وزارت جهاد کشاورزی با 10 میلیون لیتر و وزارت کشور با یک میلیون لیتر می‌توانند برخی از مصرف‌کنندگان را حمایت کنند.

عباسی با بیان اینکه برخی از معدنکاران استان زنجان به دلیل اینکه دولت حمایتی در زمینه تامین سوخت مورد نیاز ژنراتور آنها نمی‌کند، سوخت 150 تومانی را برای ژنراتورها استفاده می‌کنند، اضافه کرد: آنها سوخت ماشین‌آلات خود را به موتور برق می‌ریزند.

وی با بیان اینکه برخی از معدنکاران ادعا می‌کنند که با کمبود سوخت مواجه می‌شوند، ادامه داد: این در حالی است که سوخت لازم معادن توسط کارشناسان برآورد می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه هزینه تولید برق توسط کارخانه‌داران و معدنکاران پایین‌تر از تامین برق آنها توسط شرکت برق است، یادآور شد: معادن باید برای تامین سوخت ژنراتورها از سوخت‌های 350 تومانی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه معادن استان زنجان هیچ مشکلی در زمینه سوخت ندارند، گفت: ارائه سوخت برای ژنراتور نیز در صورت تایید شرکت برق امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول