اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد

بهینه‌سازی سایت‌های موبایل زنجان با اعتبار 3 میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت مخابرات زنجان گفت: سایت‌های موبایل در استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال بهینه‌سازی می‌شود.

بهینه‌سازی سایت‌های موبایل زنجان با اعتبار 3 میلیارد ریال

نیکنام جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سایت bts موبایل روستای محمود‌آباد در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه نصب و راه‌اندازی سایت bts موبایل روستای «اندآباد تپه» یکی از اقدامات شرکت مخابرات استان زنجان در سال‌جاری است، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در این زمینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

*راه‌اندازی سایت bts موبایل مسکن مهر هیدج

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه نصب و راه‌اندازی سایت bts موبایل مسکن مهر هیدج در سال گذشته صورت گرفته است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این سایت یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه نصب و راه‌اندازی ریپیتر روستای «بلند پرچین» از دیگر اقدامات شرکت مخابرات استان زنجان به شمار می‌رود، یادآور شد: اعتبار هزینه شده در این پروژه 500 میلیون ریال برآورد شده است.

جدیدی با بیان اینکه بهینه‌سازی سایت‌های موبایل استان زنجان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال از مهم‌ترین اقدامات شرکت مخابرات استان زنجان است، ادامه داد: سایت bts موبایل روستای «امام کندی» نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال توسط این شرکت نصب و راه‌اندازی شده است.

*نصب و راه‌اندازی سایت bts موبایل شهرداری قیدار

وی با اشاره به اینکه نصب و راه‌اندازی سایت bts موبایل شهرداری قیدار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات استان بوده است، اضافه کرد: سایت bts موبایل اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات زنجان با بیان اینکه سایت bts موبایل تهم در استان نصب و راه‌اندازی شده است، گفت: سایت bts موبایل در روستای «نصیرآباد» شهرستان ماهنشان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول