اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 550 پروژه در دست اجرای استان زنجان

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان درصد پیشرفت 550 پروژه در دست اجرای استان زنجان را 70 درصد عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها تا پایان سال ملی 91 به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 550 پروژه در دست اجرای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اعتبار مصوب استان زنجان را در سال ملی 91 بیش از 434 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: حدود 216 میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی میزان نقدینگی اعتبارات مصوب استان زنجان را حدود 187 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 43 درصد از اعتبارات استان نقد شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در اولویت قرار گرفتن پروژه‌ها برای تخصیص اعتبار از مصوبات جلسات قبلی شورای برنامه‌ریزی است، اضافه کرد: اعتبارات سال مالی سال گذشته در سه مقطع ابلاغ شده است.

وی با کمبودهای اعتباری سال مالی 91 اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام شده توسط مدیران استان روند اجرایی هیچ پروژه اولویت‌داری در سطح استان متوقف نشده است.

عباسی مبلغ تخصیص یافته برای 526 پروژه مستمر استان زنجان طی سال ملی گذشته را 22 میلیارد و 756 میلیون تومان اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌های غیر مستمر استان زنجان را طی سال مالی جاری 194 میلیارد و 551 میلیون تومان اعلام کرد.

وی درصد پیشرفت 550 پروژه در دست اجرای استان زنجان را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها تا پایان سال ملی 91 به بهره‌برداری می‌رسند.

عباسی تعداد پروژه‌های بالای یک میلیارد تومانی استان زنجان را 64 پروژه عنوان و اضافه کرد: استان زنجان 123 پروژه بالای 500 میلیون تومان دارد.

وی از احصای 40 پروژه اولویت‌دار در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: تخصیص بودجه به این پروژه‌ها قابل توجه بوده است.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای بازدید فنی از پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان اشاره و تصریح کرد: این دیدار با هماهنگی و همراهی کارشناسان پروژه‌ها انجام می‌شود و گزارشی تهیه و در جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول