اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت غله کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیش‌بینی خرید 40 تا 70 هزار تنی گندم در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شرکت غله کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی خرید 40 تا 70 هزار تنی گندم از کشاورزان این استان خبر داد.

پیش‌بینی خرید 40 تا 70 هزار تنی گندم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امید جهان‌نژادیان عصر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پنج مرکز خرید گندم را در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای خرید گندم کشاورزان پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس شرکت غله استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کشاورزان استان می‌توانند از ساعت 8 صبح تا هر زمان از شب و نیمه‌شب گندم‌های خود را برای فروش به مراکز خرید بدون هیچ‌گونه مانعی تحویل دهند.

این مسئول افزود: اگر مشکلی برای خرید گندم نیز تاکنون وجود داشته به خود فروشندگان برمی‌گردد که مدارک مورد نیاز را با خود به همراه ندارند که ما برحسب وظیفه اطلاع‌رسانی لازم را در این ارتباط انجام داده‌ایم.

جهان‌نژادیان ادامه داد: از مشکلات دیگر استان ما خروج گندم باکیفیت از مبادی خروجی کهگیلویه و بویراحمد است که به همت سازمان جهاد کشاورزی دو پست حفاظتی دایر کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه لباس شخصی‌ها نمی‌توانند جلوی خروج گندم در استان را بگیرند از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست گماردن مأمور انتظامی در این دو پست را کرد.

رئیس شرکت غله استان کهگیلویه و بویراحمد با پیش‌بینی خرید بین 40 تا 70 هزار تنی گندم در این استان گفت: همه گونه آمادگی برای خرید گندم کشاورزان با این تناژ را در استان داریم.

وی دلال‌بازی در خرید گندم و فروش آرد را از مشکلات دیگر در این چرخه دانست و گفت: گندم را با قیمت 465 تومان به کارخانه آرد می‌فروشیم و در عوض آن را به قیمت 720 تومان از کشاورز می‌خریم که نباید اجازه دهیم کسانی با دلال‌بازی این خدمت دولت را به هدر دهند.

جهان‌نژادیان از لزوم همکاری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برای حمل گندم گفت و افزود: انتظار داریم در بحث حمل گندم از مراکز خرید به سیلو ما را یاری کنند.

این مسئول از تعاون روستایی خواست در زمینه توزیع آرد میان روستاییان همکاری بیشتری داشته باشد و گفت: اگر تعاون روستایی و امور عشایر نسبت به تعیین عاملیت توزیع در مناطق روستایی و عشایری همت کنند دیگر عشایر و روستایی برای خرید آرد به خبازی‌های درون شهری مراجعه نمی‌کند و مشکلات بعدی به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول