اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت:

آبفا زیر بار بدهی خود به شهرداری دهدشت نمی‌رود

شهردار دهدشت با بیان اینکه این شهرداری با مشکل کمبود اعتبارات مواجه است، گفت: در این شرایط آبفای شهری زیر بار بدهی خود نمی‌رود.

آبفا زیر بار بدهی خود به شهرداری دهدشت نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الله تقوی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری دهدشت با بیان اینکه شهرداری دهدشت از لحاظ درآمد در سطح بالایی قرار ندارد، اظهار داشت: متأسفانه کم‌کاری و عدم مسئولیت ‌دستگاه‌هایی چون آبفای شهری در سطح شهر مشکلات فراوانی را برای شهرداری به‌وجود آورده است.

آبفای شهری زیر بار بدهی خود نمی‌رود

وی با بیان اینکه آبفای شهری با انجام برخی کنده‌کاری‌ها و رها کردن آن‌ها مشکلات فراوانی را برای شهروندان به‌وجود آورده است، تصریح کرد: چیزی که بیش از همه دردآور است این است که آبفای شهری زیر بار بدهی 125 میلیون تومانی خود به شهرداری نمی‌رود.

رفتگران دهدشتی 3 ماه است که حقوق نگرفته‌اند

شهردار دهدشت خاطرنشان کرد: تاکنون رایزنی‌های فراوانی با مدیر عامل آبفای شهری داشته‌ایم ولی متأسفانه راه به جایی نبردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری دهدشت با مشکلات مالی و کمبود اعتبارات به صورت شدید مواجه است، عنوان کرد: رفتگران شهرداری دهدشت سه ماه است که حقوق نگرفته‌اند و در این وضعیت آبفای شهری هم زیر بار پرداخت بدهی خود نمی‌روند.

تقوی عنوان کرد: قطعاً پرداخت بدهی 120 میلیون تومانی بسیار آسان است ولی اینکه چرا در انجام این کار کم‌کاری می‌کنند جای سئوال است.

دست شهرداری دهدشت برای ترمیم حفاری‌ها خالی است

شهردار دهدشت از مسئولان خواست تا در این زمینه با شهرداری دهدشت همکاری داشته باشند چراکه هم طاقت ما سرآمده و هم طاقت رفتگرانی که بیش از سه ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

تقوی افزود: متأسفانه در خیلی از موارد، آبفای شهر کنده‌کاری‌های خود را به امان خدا رها کرده و دست شهرداری دهدشت هم برای ترمیم این کنده‌کاری‌ها خالی است.

شهردار دهدشت همچنین ادامه داد: عدم رعایت استانداردهای فنی در پرکردن کانال‌های فاضلاب شهری باعث شده که در خیلی از نقاط خیابان‌ها نشست کنند و مشکلات متعددی را برای شهرداری و شهروندان به‌وجود آورند.

انتهای پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول