اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین:

تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری ضروری است

سرپرست هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین گفت: برقراری تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب ضروری است.

تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمد وفائی‌راد در دوازدهمین جلسه هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین اظهار کرد: برقراری تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب در خصوص جابه‌جایی تأسیسات زیر‌زمینی موجود لازم است.

وی افزود: مطلوب است برای اجرای عملیات احداث پل شهید رجایی تمامی مدیران دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری را در راستای اجرای پروژه‌های شهری یاری کنند.

این مسئول همچنین به تشریح موضوعاتی از قبیل روند تعیین و ابلاغ تعرفه‌های ترمیم نوار حفاری در سطح شهر، اقدامات انجام شده برای تسویه حساب بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان، اصلاح آیین‌نامه هماهنگی امور اجرایی شهر و نحوه فعالیت کمیته تعیین خسارات و مطالبات شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان پرداخته و از تحقق انجام همه امور مذکور ظرف یک ماه آینده خبر داد.

علیرضا هنرور جانشین شهردار در کمیسیون نیز با اشاره به اختیارات و وظایف تعیین شده در دستورالعمل هماهنگی امور اجرایی شهر بر لازم‌الاجرا بودن همه مصوبات کمیسیون برای دستگاه‌های عضو در کمیسیون تأکید کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر پلیس راهور و نیروی انتظامی در انجام پروژه‌های حفاری شد.

در این جلسه همچنین مدیران حوزه‌ها و دستگاه‌های شهرداری و خدمات‌رسان به طرح معضلات و بیان دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات شهری پرداختند.

انتهای پیام/2667/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول