اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی قرچک برگزار شد

ابراهیمی: تبلیغات باید در چارچوب قانون باشد

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه فرد قانون‌مند می‌تواند روح قانون را در جامعه ترویج کند،گفت: تبلیغات باید در چارچوب قانون باشد.

ابراهیمی: تبلیغات باید در چارچوب قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان قرچک ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر و میلاد حضرت علی (ع) اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایفی که باید از سوی کاندیداهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است که همه افراد در برابر قانون مساوی هستند.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان قرچک گفت: عمل به قانون می‌تواند زمینه شکل‌گیری حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است، را فراهم کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر همه افراد به قانون عمل کنند و به آن پایبند باشند، می‌توانند در زمان مسئولیت‌پذیری نیز روح قانون را در جامعه ترویج و حاکم کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا زمان اعلام قطعی وضعیت صلاحیت نامزدها از تبلیغات زود هنگام پرهیز و از عناوین و مقدسات ائمه اطهار (ع) در تبلیغات خود استفاده نکنند.

وی بیان داشت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس قانون از شانزدهم خرداد می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

ابراهیمی گفت: اجرای تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از این افراد مجاز به تبلیغات زود هنگام نیستند.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان قرچک در پایان سخنان خود گفت: تهیه عکس و بنرهای تبلیغاتی در دو نمونه قبل از تکثیر در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرچک قرار گیرد.

این گزارش حاکی است، همزمان با اعلام اسامی کاندیداهای تأئید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک، نخستین جلسه توجیهی ویژه نحوه تبلیغات کاندیداهای تایید شده با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، حبیب‌اله ابراهیمی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار، مجتبی حاجی مزدرانی مسئول امور اجتماعی، محمد صالح ضیائی مسئول عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول