اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران عنوان کرد

گردش پولی 3000 میلیارد ریالی نفت گچساران در بانک‌های استان

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: گردش پولی شرکت نفت گچساران در سال 91 در بانک‌های شهرستان و استان افزون بر 3000 میلیارد ریال بوده است.

گردش پولی 3000 میلیارد ریالی نفت گچساران در بانک‌های استان

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابوالحسن غلامی امروز در آیین افتتاح ساختمان روابط عمومی شرکت نفت این شهرستان با اشاره به خدمات واسطه‌ای و تأثیرات اقتصادی شرکت نفت گچساران بر این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اظهار کرد: مالیاتی افزون بر 140 میلیارد ریال در سال 91 توسط شرکت نفت گچساران پرداخت شده است.

خرید 300 میلیاردی شرکت نفت در سال 91 از بازار گچساران

وی افزود: گردش پولی شرکت نفت گچساران در سال 91 در بانک‌های شهرستان و استان افزون بر 3000 میلیارد ریال بوده است.

غلامی با اشاره به گردش پول شرکت نفت گچساران در بازار این شهرستان گفت: در سال 91 افزون بر 300 میلیارد ریال از بازار شهرستان خرید صورت گرفته است؛ اگر این اعداد و ارقام از نظر علمی و اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد، بسیاری از گره‌های گچساران و مردم این شهرستان با این مبالغ قابل حل است.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در این شرکت یادآور شد: در عرصه ورزش هیچ پایگاهی بهتر از صنعت نفت موفق به حمایت از جوانان مناطق نفت‌خیز جنوب به ویژه جوانان گچساران و کهگیلویه و بویراحمد نبود.

حمایت تأثیرگذار نفت از ورزش گچساران

غلامی، موفقیت ورزشی گچساران در رشته‌‌های مختلف از جمله صعود نفت گچساران به لیگ آزادگان را از جمله تأثیرات حمایت ورزش نفت و البته تلاش بازیکنان مربیان و دست‌اندرکاران این تیم دانست.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شرکت نفت گچساران عنوان کرد: شرکت نفت گچساران پایه ثابت همه برنامه‌‌های فرهنگی برگزار شده در سطح این شهرستان بوده که این روند کماکان در برنامه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

غلامی با بیان این‌که در سفرهای هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 120 پروژه بر عهده شرکت نفت گچساران بوده است، خاطرنشان کرد: با لطف خدا و زحمت همکاران فداکار شرکت نفت 119 پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول