اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اصفهان:

فاصله‌ها در تبادل فرهنگی لبنانی و کانون پرورشی تاثیری ندارد

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اصفهان گفت: تبادل فرهنگی ایران می‌تواند به دور از فاصله‌های مرزی انجام ‌گیرد و بازدید مربیان لبنانی از کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان اصفهان از آن جمله است.

فاصله‌ها در تبادل فرهنگی لبنانی و کانون پرورشی تاثیری ندارد

سید حامد عسگری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد سفر موسسه کشافه الامام المهدی (عج) اظهار کرد: این موسسه به همراه گروه 35 نفری از مربیان لبنانی به ایران سفر کرده که در ادامه این سفر از استان اصفهان و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز بازدید داشتند.

وی با اشاره به تفاهم نامه میان این موسسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران تصریح کرد: هدف از سفر موسسه کشافه الامام المهدی (عج) به کشورمان آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه انقلابی است.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اصفهان ادامه داد: موسسه کشافه الامام المهدی(عج) لبنان یک مجموعه فرهنگی است که با استفاده از مربیان متعهد و کارآمد شیعه قصد آشناسازی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان لبنان با فرهنگ شیعی و مقولاتی از جمله مهدویت و ولایت فقیه دارد.

وی با بیان اینکه این گروه از مربیان پیش‌آهنگی با شباهت کاری و چارت سازمانی که با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دارد، تاکید کرد: به واسطه فرهنگ بالای ایران این گروه لبنانی از تجربیات بسیاری از ایرانیان در فعالیت‌های فرهنگی کودکان از آن استفاده می‌کنند مانند راه‌اندازی کتابخانه سیار، اوریگامی، کارگاه‌های نقاشی و قصه‌گویی است.

عسگری‌فر ادامه داد: نظم و انسجام مربیان لبنانی در فعالیت‌های گروهی از جمله نکاتی است که می‌توان از آنها فرا گرفت.

وی رویکرد فرهنگی کانون و کشافه الامام المهدی (عج) را شکوفایی ظرفیت‌های بالای کودکان و نوجوانان هر دو کشور دانست و اضافه کرد: با فعالیت‌های گسترده این دو مجموعه فرهنگی، ایران و لبنان آینده سازانی قدرتمند و با ایمان پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/63007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول