اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در اصفهان

دوره‌های انیمیشن‌سازی به کلاس‌های کانون پرورشی راه یافت

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: برای نخستین بار کلاس‌های آموزشی انیمیشن‌سازی در تابستان سال جاری در کانون پرورشی این استان آغاز می‌شود.

دوره‌های انیمیشن‌سازی به کلاس‌های کانون پرورشی راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید حامد عسکری‌فر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درمورد تشریح برنامه‌‌های تابستان 92 اظهار کرد: کارگاه پرورش خلاقیت برای سنین مختلف و کارگاه تفکر خلاق برای نوجوانان و مهارت‌های خواندن برای دانش‌آموزانی که در خواندن دچار ضعف هستند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره اینکه کلاس‌های کانون برای کودکان و نوجوانان و سنین مختلف در نظر گرفته شده، تصریح کرد: برای کودکان کلاس‌های نقاشی خلاق، سفال، نمایش عروسکی، خوشنویسی و کارهای هنری خلاق و برای نوجوانان نیز علاوه بر کلاس‌های سال‌های گذشته برای سال جدید کلاس انیمیشن‌سازی نیز برای نخستین بار اضافه شده است.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اصفهان تاکید کرد: در تابستان سال 92 کلاس‌های آموزشی کانون پرورشی در دو ترم در 60 مرکز این کانون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی در ترم نخست از 25 خرداد تا 4 مرداد و ترم دوم نیز از 20 مرداد تا 28 شهریور ماه سال جاری است که در پایان هر دوره گواهی خلاقیت از کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان دریافت می‌کنند.

عسکری‌فر با بیان اینکه کانون زبان ایران زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته است، اضافه کرد: ثبت نام اینترنتی در کانون زبان ایران از 4 خرداد ماه سال جاری در 13 مرکز کانون پرورشی آغاز می‌شود.

وی افزود: در کانون زبان ایران به جز زبان انگلیسی، عربی، فرانسه و اسپانیایی نیز آموزش داده می‌شود.

*جشنواره قصه‌گویی رضوی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در ادامه به برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی اشاره و بیان کرد: این جشنواره چهارمین دوره خود را در 19 و 20 شهریور ماه سال جاری سپری می‌کند و فرصت ارسال آثار برای علاقمندان آثار تا پنج مرداد ماه است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی با سیره و زندگی امام رضا(ع) است، اضافه کرد: این جشنواره در سطح بین المللی نیز برگزار و حدس بر این است که حدود 10 نفر از کشورهای دیگر در جشنواره قصه‌گویی رضوی شرکت کنند.

*مسابقه رنگین کمان شوق به مناسبت انتخابات

عسکری‌فر با اعلام برگزاری مسابقه دیگری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراخوانی به نام رنگین‌کمان شوق برای کودکان و نوجوانان منتشر شده که با نقاشی‌ها و جمله‌نویسی‌های مرتبط به این موضوع می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول