اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

کانون پرورش فکری محور توسعه آینده کودکان است

فرماندار بم گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محور توسعه و تشکیل آینده کودکان است.

کانون پرورش فکری محور توسعه آینده کودکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بم اظهار داشت: بهترین خدمات والدین به فرزندان باید در سن یک تا هفت سالگی ارائه شود تا فرزندان برای یک عمر بیمه شوند.

وی افزود: در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی است که کودکان را به بهترین نحو پرورش می‌دهد و با شناسایی استعدادها آنها را مطابق با اصول پرورش می‌دهد.

زین‌الصالحین عنوان کرد: فعالیت‌های متعدد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی و مذهبی همراه با کارهای کارگاهی یک فضای خوب و مناسب برای تربیت کودکان است.

وی با بیان اینکه ما باید به خوبی از فکر و توان نوجوانان استفاده کنیم، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محور توسعه و تشکیل آینده کودکان است.

فرماندار بم ابراز داشت: اگر والدین به داشتن سرنوشتی خوب برای کودکان خود علاقمند هستند باید آنان را در مراکز علمی و فرهنگی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول کنند و در کنار آن فرزندان خود را حمایت و پشتیبانی کنند.

مهدیه رنجبرزاده مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بم نیز در این بازدید با بیان اینکه ‌این کانون دارای 802 نفر عضو ثابت است، گفت: فعالیت‌های این مرکز در دو بخش فرهنگی و هنری انجام می‌شود که در بخش فرهنگی کلاس قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش خلاق، نمایش عروسکی و نشریه تشکیل می‌شود.

وی افزود: در بخش هنری نیز کلاس روخوانی کتاب، داستان، مقاله و همچنین کارگاه‌های هنری شامل سفال، نقاشی، کاردستی، ‌موسیقی، خوشنویسی و مشبک دایر است.

رنجبرزاده تصریح کرد: کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بم با 11 هزار و 632 جلد کتاب در بخش کودک و نوجوان آماده ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/2446/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول