اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تاثیر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در تراز عملیات‌های بزرگ نظامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جریان عمل جراحی رایگان بیماران چشم که توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد، این اقدام را در تراز عملیات‌های بزرگ نظامی دانست.

تاثیر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در تراز عملیات‌های بزرگ نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی در جریان بازدید از روند عمل جراحی بیماران مبتلا به آب مروارید چشم در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج اظهار داشت: ارزش این کار در میان کارهای متنوع و فراوان سپاه بسیار بالاست و عمق‌بخشی آن در ردیف اقدامات بزرگ عملیاتی است.

به گفته وی، روند توسعه استان در زمینه ایجاد زیرساخت‌های پزشکی را روندی صعودی خواند و گفت: اما این خدمات در با وجود عقب‌ماندگی‌های فراوان در شأن مردم خوب کردستان نیست و نیاز به همت بیش‌تر و تلاش جهادی دارد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان اضافه کرد: اینکه چنین افرادی به خدمات پزشکی و یا سایر موارد دسترسی ندارند حاکی از عقب‌ماندگی استان است و این موارد زمینه سوءاستفاده ضدانقلاب در زمینه برانگیختن احساسات مردم را فراهم می‌سازد.

رجبی خاطرنشان کرد: ضدانقلاب به دنبال سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه‌دادن برخی نواقص و کاستی‌هاست و ما به عنوان مسئولان وظیفه داریم که برای جبران این کاستی‌ها تلاش‌های زیادتری انجام دهیم.

این مسئول افزود: به هر اندازه که اقدامات توسعه‌ای و خدماتی در استان کردستان افزایش یابد، نگاه‌ها و نگرش‌های ضدانقلاب نسبت به استان کاهش می‌یابد.

وی گفت: سپاه پاسداران و بسیج با هدف محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در قالب بسیج جامعه پزشکی در زمینه شناسایی بیماران نیازمند در مناطق محروم استان اقدام می‌کنند که علاوه بر مثبت‌بودن پیامدهای این حرکت خداپسندانه، کمک خوبی به مردم مناطق محروم در راستای بهبود وضعیت سلامت آنان است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس، سپاه و بسیج علاوه بر این اقدامات، در قالب بسیج سازندگی کارهای زودبازده، عام‌المنفعه و کم‌هزینه را نیز در برنامه خود دارد که امسال هدف‌گذاری دو برابری نسبت به سال گذشته شده است.

رجبی در پایان به رضایتمندی افراد در قبال اقدامات انجام شده در سطح استان اشاره و اذعان داشت: رضایت مردم از کارها در راستای تحکیم نظام اسلامی مؤثر است و ما به عنوان مسئولان باید این کارها را توسعه دهیم.

گفتنی است به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 45 بیمار مبتلا به آب مروارید چشم در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج به همت بسیج جامعه پزشکی استان کردستان به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

انتهای پیام/79001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول