اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 168

محمدی: قدرت نرم ایران با هر برگ رای افزایش می‌یابد

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نامگذاری سال 1392 با نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری گفت: هر برگ رای بر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی می‌افزاید.

محمدی: قدرت نرم ایران با هر برگ رای افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر محمدی در جمع مردم گرگان اظهار داشت: ملت ایران در انتخاب نامزد اصلح به بلوغ رسیده و نامزد مورد نظر را با توجه به معیارهایی که مقام معظم رهبری اعلام کرده انتخاب می‌کنند.

وی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی، همنشینی با انسان‌های سالم، مردمی، پرکاری، مقاومت، ارزشی، اهل تدبیر و دوراندیشی و برنامه‌ریزی برای اداره کشور را ویژگی‌های نامزد اصلح دانست.

حقوق امت توسط امت باید رعایت شود

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بررسی صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان از پایبندی این شورا و نامزدها به قانون تقدیر کرد.

محمدی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر «حماسه سیاسی» است، ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان امام امت حقوقی بر امت دارد که باید رعایت شوند.

وی پایداری در بیعت با امام را یکی از این حقوق عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از الزامات پایداری در بیعت همنشینی با دوستان ولایتمدار و خیرخواه او و شهداست.

اغلب هجمه‌های بیگانگان علیه ولایت فقیه است

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: اکنون دشمن در صحنه مقاومت و پایداری و در عرصه بین‌المللی احساس می‌کند امام راحل هنوز زنده است و این از برکات حکمت و شجاعت رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

محمدی دومین حق امام بر امت را شرکت در انتخابات عنوان کرد و با اشاره به آزادسازی خرمشهر، این آزادسازی را مرهون مدیریت و فرماندهی ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر و پایان جنگ بدون اینکه حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن باشد بی‌سابقه بود که نشأت گرفته از پایداری و ولایت فقیه است. 

به گفته وی، بر اساس رصدی که در رسانه‌های دشمنان صورت گرفته از هزاران ساعت برنامه‌ای که علیه ملت ایران ساخته شده اغلب آنها علیه جایگاه ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری است.

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بیش از 20 سال از ارتحال جانگداز امام راحل می‌گذرد و مردم هنوز بر عهد خود با رهبری انقلاب پایبند بوده و دشمن نیز نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد که این جز با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم امکان‌پذیر نبود. 

انتهای پیام/83003/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول